Uppvaktning

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Min flickvän har nyligen åkt tillbaka till thailand, då hennes 6-månaders Visum har gått ut. Vi har sökt uppehållstillstånd, och nu väntar en lång väntan tills man kan få se henne igen.

Jag undrar hur man kan uppvakta sin flickvän i Thailand, med t ex. Blommor. Kan man beställa blommogram någonstans a la interflora här i Sverige, där de går hem till folk o ger blommorna ?

Eller finns något annat trevligt / gulligt man kan göra, förutom att ringa varje dag och snacka 1 timme typ =) (tack Star-telefon kort)

//zeback

Blommor till Thailand.

Pa denna laenk kan du skicka blommor till Thailand. Det brukar vara krangel med adresserna, manga ganger, men det brukar loesa sej till slut!

http://flowers.thaiforlovers.com/

har anvaent den sjaelv, men det aer 2 ar sedan. Och det gick bra...till slut!! :p
Annat som jag VET aer 100% uppskattat aer GULD!
Foer tillfaellet aer Thaiguldet, det gula guldet uppe i nastan 12.000 bath per bath! Ja, haer talar man om guld i baht. Ett bath guld aer 15.4 gram, hoppas jag minns reaett? Men annars far vaen nagon raetta mej.
Europeiskt guld aer inte lika uppskattat! OM hon inte utryckt att hon gillar "vart" guld baettre aen Thaiguld.

Lycka till! :wai:

Vad är det för skillnad på "Thai"-guld och Europeiskt ??
Är det olika karat eller ??

boonkaan, din länk funkar inte...
Har du stavat fel någonstans ??

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp