V75 Trav

MickeNor

Aktiv medlem
Vet inte var man ska leta för att hitta spikarna. Nytt år med nya möjligheter, hoppas någon hoppar in ibland och gör raden. Jag gjorde mitt bästa för att försöka locka fram turen. Klockan 6 på morgonen nyårsdagen dela jag ut mat åt munkarna.

Screenshot_20230101_182312_LINE.jpg

Screenshot_20230101_182325_LINE.jpg

jp

Aktiv medlem
Jo, så är det. Det gäller att ha tur i spel och V75 är ett roligt spel där man skall hitta rätt kombinationer i 7 lopp. Omöjligt utan att fru Fortuna (lyckans gudinna i den romerska mytologin) är på ens sida. Bra, MickeNor att du försöker den vägen också.

jp

Aktiv medlem
Nu nytt år och lite nya ideer från mig. I mån av tid tänkte jag kolla vilka spikar väljer spelarna. Typ favoriter.
Travtränare Uhrberg som under många år vann tipsligan för tränare så de slutade men hans krönika lever. Vilka har han valt nu?
Vilka spikar väljer vi själva experterna Saxon, jag och MickeNor. Saxon får höra av sig MickeNor ser vi när han slutligen beslutat sig.
Spikförslag och ideer
7 januariVi trordessaspikar
Spelarkollektivets spikarResultatTravronden spikar osvJPThom. UhrbergSaxonMickeNor
3 Everglo Lemon 43 %
13 Almranders 33 %
6 Dear Friend 65 %6 Dear Friend
3 Demir KTS 30 %3 Demir KTS3 Demir KTS
1 Graces Candy 32 %6 Vinci Nice
10 So Supurb 23 %
6 Maestro Zon 25 %7 Likeaboss 24 %7 Likeaboss

Saxon

Aktiv medlem
Nu nytt år och lite nya ideer från mig. I mån av tid tänkte jag kolla vilka spikar väljer spelarna. Typ favoriter.
Travtränare Uhrberg som under många år vann tipsligan för tränare så de slutade men hans krönika lever. Vilka har han valt nu?
Vilka spikar väljer vi själva experterna Saxon, jag och MickeNor. Saxon får höra av sig MickeNor ser vi när han slutligen beslutat sig.
Spikförslag och ideer
Spelarkollektivets spikarResultatTravronden spikar osvJPThom. UhrbergSaxonMickeNor
3 Everglo Lemon 43 %
13 Almranders 33 %
3 Demir KTS 30 %3 Demir KTS3 Demir KTS
1 Graces Candy 32 %6 Vinci Nice
10 So Supurb 23 %
6 Maestro Zon 25 %7 Likeaboss 24 %7 Likeaboss
Hej jp, du får visa mina spikar om du vill, det är inget att ta rygg på iallafall : )

jp

Aktiv medlem
Vi fick fem rätt. Vi hittade inte spikarna. Men de övriga loppen satt. 4 favoriter vann. Jag testade att se vilka som lyckades hitta två spikar. Jo Travronden gjorde det. De spelade för 2160 kr och fick 2 st 6 or - dvs återbetalt 1086 kr. Men i lopp 6 sprack de på en svår häst 4 % Carroty. Vi vänder blad och Kalmar nästa lördag. De tar Saxon tömmarna.
Spikförslag och ideer
Spelarkollektivets spikarResultatTravrondenJPThom. UhrbergSaxonMickeNor
3 Everglo Lemon 43 %3 Everglo Lemon 43 %
13 Almranders 33 %Guli Frodo
3 Demir KTS 30 %3 Demir KTS 30 %5 Demir KTS 30 %3 Demir KTS15 Gambino Brick
1 Graces Candy 32 %1 Graces Candy 32 %6 Vinci Nice
10 So Supurb 23 %So Supurb
6 Maestro Zon 25 %7 Likeaboss 24 %7 Likeaboss 24 %7 Likeaboss6 Maestro Zon

jp

Aktiv medlem
Lövgren sitter med favoriterna nu V75 på Kalmar. Svår omgång och jackpott. 15 millar. Du får uppföljning spikar senare, om det kan vägleda något. Lycka till Saxon

jp

Aktiv medlem
Lövgren sitter med favoriterna nu V75 på Kalmar. Svår omgång och jackpott. 15 millar. Du får uppföljning spikar senare, om det kan vägleda något. Lycka till Saxon
Äntligen. Tisdag. Travronden har kommit. Och som första tippare (vilket borde vara sämre) har rondens spikar kommit. De spikar storfavoriterna. Se Favorit och spik matris.
Spikförslag och ideer
14 januariKalmarTisdagFredagFredag
Spelarkollektivets spikarResultatTravrondenJPThom. UhrbeSaxonMickeNorTre S
Lucky Guy Boko 50 %Lucky Guyboko
Laban lagö 25 %
Aetos Kronos 30 %
Narita 33 %
Redbull Pellini 31 %
Digital Summit 51 %Digital Summit
Sanibel 26 %

Topp