V75 Trav

JBK.Ltd.

Forumveteran
Bergsåkers travet 11/11-23

Avd.1/ 1, 4, 6, 9, 11, 12
Avd.2/ 2, 3, 4, 11, 14
Avd.3/ 3, 5, 7, 8
Avd.4/ 4, 9, 13, 14
Avd.5/ 3, 4, 6, 7, 8, 9, 10, 12
Avd.6/ 1, 3, 5, 7, 9
Avd.7/ 1, 2, 4, 5, 6, 7

En första genomläsning av möjliga hästar kommande V75 på Bergsåker, att ta med samtliga är inte möjligt, några ska i alla fall bli kvar till slutlig rad, ska fortsätta att luska reda på för och nackdelar och in vänta kommande strykningar.
Så fin slipning kommer att ske innan inlämning...

@JBK.Ltd.

Screenshot_20231107-004231~2.png

Några invändningar?
Lägga till, ta bort eller andra förslag?!

@JBK.Ltd.

jp

Forumräv
JBK. Startsnabb -liknar autostart...redan måndag började du fundera JBK......inte lätt veta vad du tänker då jag bara ser en massa nummer. Liknar lotto. Men jag säger inte emot dig. Vinner dina/rätt kombinationerna så kan det bli miljonutdelning.

Så här tänker jag mer om respektive häst och lopp nu tisdag morron.
1 Börjar kanske med att spika 1 HIpster Am. Startsnabb, kortlopp, bra kusk och sätter på helstängt så jag tror spets och slut.
2 Nämen omöjligt lopp - tror nån av de sex första i loppet vinner.
3 5 Great Skill stor favorit. Vinner troligen men lär bli spelad till 75 % - dagens största favorit - hur kul är det?
4 6 Olea Håleryd spetsar med en vass kusk i Magnus A Djuse, men släpper till stallkompisen 9 Olly Håleryd
5 2 Global Cash i ett lopp där jag spontant tror mig hitta en vinnare i 2 Global Cash som varit sjuk senast
6 3 Andre Gel men kräver tur med loppet - men luktar skräll lopp igen - Kraftigt kuskförstärkt!!
7 5 King of Djazz. norrbotten hästen ska med, mycket svårt lopp men ska vi säga ett spelvänligt lopp avslutar.

Saxon

Aktiv medlem
Jag har inte tittat på startlistorna ännu !
Kanske det blir att besöka banan på Lördag, beror på vädret och om grabben har någon annan aktivitet. Föredrar att vara på plats sommartid !

JBK.Ltd.

Forumveteran
JBK. Startsnabb -liknar autostart...redan måndag började du fundera JBK......inte lätt veta vad du tänker då jag bara ser en massa nummer. Liknar lotto. Men jag säger inte emot dig. Vinner dina/rätt kombinationerna så kan det bli miljonutdelning.

Så här tänker jag mer om respektive häst och lopp nu tisdag morron.
1 Börjar kanske med att spika 1 HIpster Am. Startsnabb, kortlopp, bra kusk och sätter på helstängt så jag tror spets och slut.
2 Nämen omöjligt lopp - tror nån av de sex första i loppet vinner.
3 5 Great Skill stor favorit. Vinner troligen men lär bli spelad till 75 % - dagens största favorit - hur kul är det?
4 6 Olea Håleryd spetsar med en vass kusk i Magnus A Djuse, men släpper till stallkompisen 9 Olly Håleryd
5 2 Global Cash i ett lopp där jag spontant tror mig hitta en vinnare i 2 Global Cash som varit sjuk senast
6 3 Andre Gel men kräver tur med loppet - men luktar skräll lopp igen - Kraftigt kuskförstärkt!!
7 5 King of Djazz. norrbotten hästen ska med, mycket svårt lopp men ska vi säga ett spelvänligt lopp avslutar.

Tack för tips! @jp
Får tänka om lite och invänta mer info.
I mina tankar är anings åt ditt håll, @jp.

Senast ändrad:

stef@n

Forumveteran
Efter @jp's inlägg så fick min tankegång en annan väg.

Screenshot_20231107-102818~2.png

Det finns en häst som jag skulle vilja byta ut mot möjlig skräll.
I Avd 3. Great Skills, hon verkar oslagbar och ska vidare till Frankrike senare.
De enda utmaningar jag kan hitta är 1. Huddelstone & 4. Hard Times.

@JBK.Ltd.
Att du vågar skriva och lägga in system om du inte lämnar in dem, de kan ju vara ett vinnarsystem.

stef@n

Forumveteran

Topp