Så svår omgång. Måste bli miljonutdelning. Denna omgång är det lotto.
V75 1 Alla kan vinna och även om 3 Always A Pleasure får spets kan han fega ur sig. Svååårt.
V75 2 9 Bikana Wine har mött topphästar och knepiga 1 Bold Face rycker de tofflerna på. Många kan vinna.
V75 3 6 Rackham kan skrälla men 10 kentucky River tränas och framför allt körs av Örjan nu
V75 4 Ett två årslopp med hästar som inte vet riktigt vet vad de gör...Ingen aning...så svårt lopp igen
V75 5
Det är väl ingen annan än Micke Nybrink som vågar säga sanningen framför kameran. Har precis kollat på Lindberg möter Micke Nybrink på Youtube. Mycket bra intervju.
Jag känner båda sedan min aktiva tid inom svensk travsport. Båda svamlar mycket men kan snacka. Johan är inkompetent och lat. Fått sparken från alla jobb. Utom ett. Som intervjuare. På travronden. Där är han vass. Snacka kan han. Ja.
Micke är lite udda. En snäll kille. Lite som du säger, känd för att säga sanningen. Men båda har vårt för att hålla sig till fakta och svamlar med argumenten i en diskussion.
Så svår omgång. Måste bli miljonutdelning. Denna omgång är det lotto.
V75 1 Alla kan vinna och även om 3 Always A Pleasure får spets kan han fega ur sig. Svååårt.
V75 2 9 Bikana Wine har mött topphästar och knepiga 1 Bold Face rycker de tofflerna på. Många kan vinna.
V75 3 6 Rackham kan skrälla men 10 Kentucky River "Redentränas" och framför allt körs av Örjan nu
V75 4 Ett två årslopp med hästar som inte vet riktigt vet vad de gör...Ingen aning...så svårt lopp igen
V75 5 6 The Lion. Goop har spår 6, men bara 3 år är The Lion som möter äldre. Svårt lopp igen.
V75 6 2 Rossi Garland borde väl vinna - tänkbar spik...bara min ide
V75 7 3 Eddie the Eagle eller 6 Christofer Jet...slut på pengar så nån måste spikas
Lycka till Micke i årets svåraste omgång - tycker jag