V75 tugg

B

b-tung

Gäst
Nu när man vet att det finns mer travbitna på forumet så kan det väl vara läge för en tråd med analyser frågor och information.

För mig funkar det som så att man kollar in startlistan på söndagen, under veckan så analyserar jag loppen och försöker få lösning på spetstriden vilken jag alltid anser vara väldigt intressant och vägvinnande.
Till denna omgång så har jag snöat in på gulddivisionen. I gammal god vigör så skulle jag säga spets och slut på Sahara, men den där dragster startsnabbheten har väl inte riktigt uppvisats på slutet, kan det bli som så att Marshland svarar alldeles för länge och ska man börja se efter garderingar för ett överpacat lopp???
Just nu lutar det åt 6 hästar och då måste man spara in i några andra lopp.

Har till och från kört med jokersystemet men det har oftast kostat mig mer än vad jag skulle ha fått på mina matematiska system. (Dessa jäkla utgångar och krav som man skapar....)

Så nu till min undran, är det nån som har en bra lösning på Gulddivisionen denna gång?

Ja glöm inte Bobtail han kan bli vinnaren när dom andra har dragit musten av varan i starten

har du någe kul spik förslag

själv e ja inne på 2:an i v-75:4 o 1:an i v75:6

Lyssnade på lite intervjuer. Haugstad lät väldigt segerviss när det gällde 6 i fjärde. Sen så lät det på Reden att han bara skulle vinna i sjätte.

Min enkelrad, kanske det finns någon spik där?
2
3
5
6
11
4
2

Svårt att lösa veckans gåta. I guld räckte strecken till Marshland, Sahara och Global. Livrädd för Amour Ami om de kör för hårt från början.
Går för stora pengar denna vecka och skjuter från höften, spikar Alvena Putts i andra och Jackal Face i fjärde! Det blir fest eller fiasko...

Här är en bra ranking
lite lurigt i dom två sista loppen

Global Investment
Marshland
Amour Ami
Sahara Dynamite
Bobtail
Rutger Raket
Colombian Necktie
Sir Remington
Conrads Epilog
S.J.'s Photocopy

Oliver Twist
Tiffany Brodda
Gills Abbe
Nouvelle Pelle
Q.Forty Five
Avanto
Finish Flyer
Lamborghini S.T.
Highlight Brizard
Karbo Cake
Mr Shimmer
High Hope Face

Baht Launcher
Jealous Broline
Maxwell Mayday
Isak C.D.
I'm Alone Face
Beretta Avanti
Eliott Hall
Connery
Pröjsarn
Delvin Gold
Robin K.

Skulle vara kul att höra hur du har hittat Beckman, den är inte så tidig för mig om man säger så.

Nu är det inlämnat, om jag flaggar för en längre semester så vet ni vad som har hänt :-D

Det blev en femma här också, efter lite inside info fick jag tolvan som klar i femte men hur kör karln? Men skit i det för man spikade Elliot i sista oxå. Räknade ut att BG körde in 1090000 idag, grattis!

4 rätt igår blir man ju inte direkt rik på. Men nästa lördag, DÅ ska jag fan ta hem storkorvan. Funderar på att redan nu beställa biljett till värmen, så att man kan åka på söndag ;) ;)

4 DD kvar innan finalen går... Vem tar över stafettpinnen om att hålla i Tävlingen efter Legolas?
Eller vill han fortsätta? Dax att utse efterträdare? Frågorna är många..

Jag säger som jag sagt innan, jag är gärna med och spelar/tävlar men är så okunnig i trav, så jag står över att hålla i stafetpinnen.

"Gazton " sa:
4 DD kvar innan finalen går... Vem tar över stafettpinnen om att hålla i Tävlingen efter Legolas?
Eller vill han fortsätta? Dax att utse efterträdare? Frågorna är många..

klart han vill fortsätta han gör ett guld jobb me DD

glimten66 :wai:

Tillbaka
Topp