V75 Tugget

 

JBK.Ltd.

Forumveteran
Nu på lördag och söndag så är det dags igen för den stora helgen inom travsporten ELITLOPPET.

Utagningen sker på lördag och söndag så får vi svaret om vem som är den bästa travaren och får njuta i ett år över vinsten.

Vad jag undrar över vad är era tankar och vilka hästar är potentiellt den rätta vinnaren av pokalen/äran och glansen ett år framåt..
 
Jag, själv är inte den bästa hästkännaren, utan mest litar på information från andra som har mer erfarenhet än mig.
Ja! Visst, en vinst har kommit min väg, den gav mig mest en kul semester med familjen i LOS.
Men vad är era tankar över stundande helg, jag är bara nyfiken och hoppas att någon här på ThaiSnack går iväg med dundrande tjock plånka..
 
Senast ändrad:
Jag gillar ju sport av alla de slag, och travsporten tillhör absolut det jag brinner för.
Elitloppet är ju höjdpunkten på året för oss, . Denna gången hoppas jag att Propulsion vinner, tränaren Daniel R säger att hästen är i sitt livs form, men det är även Bold Eagle som sprang hem ett lopp i Frankrike för ett tag sedan på en ny rekordtid. Och sen finns det en mängd kanonhästar som kan skrälla, men jag tror nog att det står mellan de två jag nämnt. Skulle sitta fint med en vinst inför vår resa till LOS nästa månad:)
 
Ubon tycker om hästar, fast dom ska vara slaktade, styckade, rökta och skivade, samt ligga på en smörgås...:)
 
Idag! Blev en repris från gårdagen, endast fyra rätt så en liten bitterhet bet till i stortån:(
Nu, blir det inget spel på ett tag, just för att dessa kusar inte springer som jag vill. 5555!
 
Är just hemkommen från elitloppshelgen en fantastisk helg har det varit :thumbsup::) spelmässigt sämre än man drömmer om men betydligt bättre än förväntan ett netto på runt 4000kr så klart sämre än MickeNor men är helnöjd :thumbsup:

E7E1FE65-EFF6-4122-B4D9-4547D0502D7A.jpeg


3ACA83FE-5DE9-47FC-B082-1EEADA0DDFFA.jpeg


1F6D8264-7202-4A30-815E-8EF696ABD98C.jpeg


71EEA466-2129-4136-8018-A8E0A235858D.jpeg


D4D0DC03-E451-485C-9CC9-001C08841333.jpeg
 
Härliga bilder @Mackfaktorn:), själv har jag fått uppleva detta en gång. Men undrar om inte detta var det mest dramatiska första försök som någonsin körts,, lider med Bold Eagle som du så snyggt fångat på bild.
 
Härliga bilder @Mackfaktorn:), själv har jag fått uppleva detta en gång. Men undrar om inte detta var det mest dramatiska första försök som någonsin körts,, lider med Bold Eagle som du så snyggt fångat på bild.
Ja var tråkigt med Bold Eagle men han var ej i balans höll på å slå med huvud å smågalopperade från första uppvärmning å inte som Nuncio av lekfullhet utan var jäkligt irriterad, så tror inte han hade vunnit även om första starten gått iväg, så jag spela lionel vinnare han låg i drygt 17 ggr men sjönk efter alla omstarter

9C2D5D2B-8BEA-480B-940B-73686B24C168.jpeg
 
Efter Elitlopps fiaskot förra helgen, så nu kommer min tänkta rad till Mantorp travet.
Är det någon här som har några invändningar om valet, kanske lite positiv kritik om hur ni skulle plockat ut era kusar..
:);):)

1/ 2, 4, 8, 10
2/ 3, 10
3/ 7 Anna Mix
4/ 2, 3, 4, 6, 7, 8, 12
5/ 3, 11
6/ 2, 3
7/ 2, 3, 6
 
Efter Elitlopps fiaskot förra helgen, så nu kommer min tänkta rad till Mantorp travet.
Är det någon här som har några invändningar om valet, kanske lite positiv kritik om hur ni skulle plockat ut era kusar..
:);):)

1/ 2, 4, 8, 10
2/ 3, 10
3/ 7 Anna Mix
4/ 2, 3, 4, 6, 7, 8, 12
5/ 3, 11
6/ 2, 3
7/ 2, 3, 6
Kan mycket väl bli bra, men jag tror nog att On Tracken vinner i 3,dje.;) Sen har jag med femman i sista.:p
Lycka till, har du 7 rätt så har jag det inte..:)
 
Kan mycket väl bli bra, men jag tror nog att On Tracken vinner i 3,dje.;) Sen har jag med femman i sista.:p
Lycka till, har du 7 rätt så har jag det inte..:)

Att jag tog AnnaMix som spik i tredje berodde på senaste placeringar hon haft och inte för att hon är hög procent spelad
 
 
 
Tillbaka
Topp