Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Dricker mitt tidigare favorit Rioja innan det blev svindyrt men idag unnade jag mig en flaska :)

IMG_9309.jpeg
Den e bra , Men 15 ett snäpp bättre.

Vet inte om jag druckit någon från 2015. Var det det ett ”vin år”?
Hur som helst så är den god.
Just 15 tyckte jag var ett bra vin , köpte några mån efter tror det var 18 o den var inte som 15 , men helt ok , Sen kör jag fullt ut när det gäller Rioja. Tyvärr kan man säga, Finns ju så många andra man kan testa .. Även från Italien osv osv ,, Skulle kanske köra en tråd om bra viner

Just 15 tyckte jag var ett bra vin , köpte några mån efter tror det var 18 o den var inte som 15 , men helt ok , Sen kör jag fullt ut när det gäller Rioja. Tyvärr kan man säga, Finns ju så många andra man kan testa .. Även från Italien osv osv ,, Skulle kanske köra en tråd om bra viner
Ja jag har ju skrivit lite om mina utsvävningar kring vin men slutar alltid ändå med Rioja. Vin är alltid ett intressant ämne så kör på :thumbsup:

Såg en Australiensare på hyllan och tänkte att, varför inte?
Jag är ingen "Vin"drickare i vanliga fall, men 1 Lit. för alla 79 Kr är i mina ögon ett överkomligt pris

IMG_20240413_152113.jpg

Kan ju alltid bli lite roligare tillsammans med tittande på Bergsåker och vårt Andelsspelet på V75.

@JBK.Ltd.

Tog just ett smakprov av "Aussie"drycken och den kan inköpas fler gånger, perfekt att ha med sig 1 el. 2 istället för box eller platta bira...

Senast ändrad:
Singha inser att deras oligopol är på väg att försvinna så de gör vad de kan för att visa att de minsann också kan göra god öl. Men det kan de inte. Riktigt dålig öl som smakar som en smaklös Leo de hällt lite humleextrakt i.

c.jpg

Liknande trådar

Tillbaka
Topp