Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Norrpilen

Forumräv
Hänger i soffan med bira & lite gott till

16640312228768208964952744445360.jpg

PanPan

Forumveteran
För det priset hade kanske även jag tappat räkningen :laugh2:
555 blev så dyngad, kollade messenger imorse och var några bortglömda samtal till polare i gbg.
Dom bara garva, det tror du inte vi märkte.
Skämdes först imorse, vad har jag sagt men sen skit samma jag skall hem till fru och barn noll bakfylleångest nu, jag skall hem och är så jäkla glad och alla andra vet att jag är den jag är...

apknug

Forumräv
Men snålat och fick igår 29kr ölen, sa inget måste ju vart felknappning, 29kr ölen på puben i söder.
Bara log och sa tack.
I de där kvarteren nära Kellys ö, som nu tyvärr är ett skitställe, finns flera ställen med stans billigaste öl typ. Prisvärt.

Gröne Jägaren har dock inte billig öl sen några år.

PanPan

Forumveteran
I de där kvarteren nära Kellys ö, som nu tyvärr är ett skitställe, finns flera ställen med stans billigaste öl typ. Prisvärt.

Gröne Jägaren har dock inte billig öl sen några år.
Försökte hitta Gröne jägarn igår men var väl för full, vart där några gånger och fått gratis öl.
Håller du på Häcken, trodde inte ens dom hade klack, vi betalar..

Krister

Forumveteran
Ha! Detta har aldrig hänt innan. En herre som kom med sin fru från Liverpool köpte en till irish coffee till mig. Jäkligt trevligt folk verkar det vara från den staden.

När jag tänker efter så var han jag mötte i Harrogate också som fråga om jag ville ha en drink men jag avböjde den gången för höll på att bli för packad

Liknande trådar

Topp