Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

 
En kall på balkongen, den här finns som en liters burk i Thailand. En mild och god veteöl.
20200627_144952.jpg
 
SAAB 105 skala 1:12, haha. Sonen välte dock ner flygkroppen från bordet senare på kvällen och vänstra sidan gick sönder i många bitar. Lyckades reparera kroppen, även om jag till en början nästan gav upp. =)
Ja söner kan ställa till det ibland, tyvärr. Man får ha stort tålamod med dem :). Egen erfarenhet av nedrivna skapelser.
 
Min middag blev en hemkörd krapaow moo sap. Mycket god men glömde fotot. Till efterrätt tröck jag i mig en Castello White with tryffle och sköljde ned möglet med en pava Prosecco. Väntar på yrslet men det verkar utebli :)

479A5FA1-7A23-4618-BFAA-C0D90AF9C14E.jpeg


E242A028-BE0A-499F-AE0D-637DED9E57A9.jpeg
 
Detta är en suverän tråd för ett gäng alkisar som skriver här. Jag får kanske avsluta mitt konto eftersom jag inte anser mig tillhöra den kategorin, jag ska göra som Fantomen istället och ta ett glas mjölk.
 
Detta är en suverän tråd för ett gäng alkisar som skriver här. Jag får kanske avsluta mitt konto eftersom jag inte anser mig tillhöra den kategorin, jag ska göra som Fantomen istället och ta ett glas mjölk.
Inte lätt om man trillar dit varje gång man ser en bild på en öl, då har man problem.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp