Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

 
Gottigott!

20210904_205015.jpg
 
Håller på med tömning av rester, kan ju förtusan inte ha gammla saker i skåpen.


20210914_183332.jpg


Dooleys, ehh, ärligt talat så föredrar jag Baileys, men någon gång på 90-talet så blev jag övertalad att pröva av syrrans, dotters pojkvän efter han kom hem från Tyskland, det slutade med att vi tömmde 2 flaskor han och jag, sen var ju Dumle smaken ny för mig.
Men ingen Hangover uppträdde efteråt.
;)
 
Nu får det bli en eller två Rom & Cola.
Skål på er:beer:

C6F0F643-6F16-4A44-8166-B713ED35630D.jpeg
Blir ledsen av att se bilden får mig att tänka på vår största skribent vi har på TS. Nu är han mästaren i utvisning båset. Han behöver aldrig visualiserar utan helt plötsligt händer det. TS får liv och då kan vi bara låta fantasin sätta våra begränsningar.
Men kan ju alltid hoppas att någon tar vid och bara skriver vad som förstunden faller dem in.
 
Blir ledsen av att se bilden får mig att tänka på vår största skribent vi har på TS. Nu är han mästaren i utvisning båset. Han behöver aldrig visualiserar utan helt plötsligt händer det. TS får liv och då kan vi bara låta fantasin sätta våra begränsningar.
Men kan ju alltid hoppas att någon tar vid och bara skriver vad som förstunden faller dem in.
Största, då har du inte sett skribenten ifråga.
 
Blir ledsen av att se bilden får mig att tänka på vår största skribent vi har på TS. Nu är han mästaren i utvisning båset. Han behöver aldrig visualiserar utan helt plötsligt händer det. TS får liv och då kan vi bara låta fantasin sätta våra begränsningar.
Men kan ju alltid hoppas att någon tar vid och bara skriver vad som förstunden faller dem in.
Vem har sagt att han är avstängd? Han är varnad, det är skillnad. Man får inte skriva vad som helst, ingen är immun. Grova påhopp är riktigt lågt!
 
Blir ledsen av att se bilden får mig att tänka på vår största skribent vi har på TS. Nu är han mästaren i utvisning båset. Han behöver aldrig visualiserar utan helt plötsligt händer det. TS får liv och då kan vi bara låta fantasin sätta våra begränsningar.
Men kan ju alltid hoppas att någon tar vid och bara skriver vad som förstunden faller dem in.
Det var tråkigt att du blev ledsen över att jag tog en Rom & Cola.
Du menar väl inte att vi ska sluta skriva i tråden bra för att någon tar en stänkare för mycket ibland?;)
Pan Pan är en spontan person och skriver ofta vad som faller honom in för stunden..men ibland kan det vara bra att läsa igenom inlägget innan man skickar i synnerhet när man är lite dragen.
Han har ju en viss erfarenhet av sådana här situationer innan.
Förövrigt gillar jag Pan Pan han bjuder på sig själv…ibland kanske lite väl mycket :)
 
Det var tråkigt att du blev ledsen över att jag tog en Rom & Cola.
Du menar väl inte att vi ska sluta skriva i tråden bra för att någon tar en stänkare för mycket ibland?;)
Pan Pan är en spontan person och skriver ofta vad som faller honom in för stunden..men ibland kan det vara bra att läsa igenom inlägget innan man skickar i synnerhet när man är lite dragen.
Han har ju en viss erfarenhet av sådana här situationer innan.
Förövrigt gillar jag Pan Pan han bjuder på sig själv…ibland kanske lite väl mycket :)
Det var inte riktat mot dig utan bara en reflektion och håller med dig. Ledsen för att just ditt inlägg låg där. Jag kanske skulle ta en rom och soda eller rättare sagt kolsyrat vatten.

16319969898723260387318436103733.jpg
 
Det var inte riktat mot dig utan bara en reflektion och håller med dig. Ledsen för att just ditt inlägg låg där. Jag kanske skulle ta en rom och soda eller rättare sagt kolsyrat vatten.

16319969898723260387318436103733.jpg
Ja..det kan jag rekommendera :thumbsup:
Vanligtvis brukar jag dricka rent med en skvätt vatten.. liksom jag gör med whisky.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp