Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Dette sporsmålet har jeg hatt på ett Norsk forum . Men ingen nordbagg greide å svara riktig . Her er eitt bilde av fuglen i Bangsaen , den venter på fiskebåtane som kommer inn , då får den mye mat . Hvd är det här for fågl ???
Dette sporsmålet har jeg hatt på ett Norsk forum . Men ingen nordbagg greide å svara riktig . Her er eitt bilde av fuglen i Bangsaen , den venter på fiskebåtane som kommer inn , då får den mye mat . Hvd är det här for fågl ???
En häger som andra mycket riktigt har påpekat, här i Isaan säger man bara Nok Kaow om denna typ av fågel, vi har ju en typ av vit häger ute bland risfälten också även om den är lite mindre i storlek, min nu döde svärfar brukade göra Larb Dip på dom.
Jag är säker på att det är Gråhäger dom avser i dessa inlägg, om jag inte minns fel kallas den för Fiskhäger i Norge, den är vanlig längs västkusten i Sverige och i Norge, har ett otrevligt skriande läte som säkert har skrämt många en mörk kväll eller natt som inte vet vad det är.
En av dei storste turistatraksjoner i Sverige , Tranedansen ved Hornbogasjoen . Her kommer det på tusenvis av turister hvert år frå heile Europa og ser på Tranedansen , fågeltittare . Her dere ikke vert der og titta .
En av dei storste turistatraksjoner i Sverige , Tranedansen ved Hornbogasjoen . Her kommer det på tusenvis av turister hvert år frå heile Europa og ser på Tranedansen , fågeltittare . Her dere ikke vert der og titta .
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.