Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Diskussion i 'Ordet är fritt' startad av Gazton, 30 oktober 2010.

Taggar:
  1. Mackfaktorn

Mackfaktorn Aktiv medlem

Jajjamän men verkar som helvetet kommer hinna frysa till is innan det kommer hända:) så får nog försöka sälja macken å emigrera istället då kanske man klarar sig till pensionen :);)

Janne, Micke.T och Jonas gillar detta.
  2. Berralund

Berralund Forumveteran

Vi kan bara inse en sak, vi bor på helt fel latitud. Men ibland känns det som att klimatet är bättre uppe hos dig. Den råa blåsten här nere är ingen njutning precis. Så undvik depressionen och gör det bästa av situationen istället. T ex följa @Krille s råd och pricka in rätt ök på lördag. :)

Android, Micke.T, Mackfaktorn och 2 andra gillar detta.
  3. magunnar

magunnar Forumräv

Bättre att bara flytta till varmare ställen;):D

Mr.Jo, Micke.T, Mackfaktorn och 3 andra gillar detta.
  4. Mackfaktorn

Mackfaktorn Aktiv medlem

Lutar att det blir så om nu alla planer går i lås eventuellt runt 3 månader iår sen 5-6 vilket är målet för framtiden blir förhoppningsvis så, t.o.m före tidsplan då

Berralund, Krille, Nam Falang och 2 andra gillar detta.
  5. Mackfaktorn

Mackfaktorn Aktiv medlem

Ett gott skratt är mumma för humöret

Fick ett telefonsamtal nu på morgonen från goda vänner frun som ringde skadeglad å skrattandes undra om jag
    Kunde komma på en gång för mannen var inlåst på toaletten å tog sig ej ut hade suttit fast nära en timme,
    be han ta med en kofot hörde jag han ropa i bakgrunden gick dock få upp med lite piller så slapp bryta upp dörren, samma hände frun för ett par veckor sen när hon var ensam vart sittandes flera timmar innan hon lyckades få upp dörren har ju gått höra lite pikar efter det, så hon var minst sagt skadeglad

Micke.T, pontiac-51 och Berralund gillar detta.
  6. Berralund

Berralund Forumveteran

Hehe, skadeglädjen är den enda sanna glädjen. Det verkar som att dom bör byta lås på skithuset med det snaraste. :D

Mackfaktorn gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. kurant

kurant Forumräv

Vem f*n låser skithusdörren när man är ensam hemma?

Ganska onödigt :):):)

Micke.T, Berralund och Mackfaktorn gillar detta.
  9. Mackfaktorn

Mackfaktorn Aktiv medlem

Blir så dom drog iväg till stan efter utsläpp från toan så nytt redan inhandlat

Berralund gillar detta.
  10. Kycklingen

Kycklingen Admin TS-teamet

image.jpg Sitter och virkar en sjalkrage, nästa bild som kommer ska den vara färdig.

magunnar, Berralund, Micke.T och 1 annan gillar detta.
  11. Kycklingen

4C30D0F9-5128-4042-AC51-E3B3F97A9DBB.png Denna har jag inte gjort, men mitt mål är att den ska bli lika fin.

Berralund, Micke.T och Nam Falang gillar detta.
  12. Nam Falang

Nam Falang Aktiv medlem

Typ fuskolle eller vad kallas det?

Kycklingen gillar detta.
  13. Kycklingen

Precis,

Nam Falang gillar detta.
  14. Mackfaktorn

Mackfaktorn Aktiv medlem

Hunnit med å boka resa för damen och dottern dom åker ner på julafton dottern hem den 15 hon fick bara va ledig några dgr från skolan, själv åker jag ner först i slutet på jan :( när mina goda vänner med toalettdörren:) kommit hem från gottlands trakter behövs både backupp på macken å lär väl bli hundvakt under deras bortavaro.

15. NilsG

NilsG Forumräv

Precis hemkommen från templet efter att ha varit där och hedrat kungen.
    Vi hade fixat iordning 10st tårtor och lämnade som gåvor, blev väldigt uppskattat munkarna sparade undan 2st som de skulle bjuda på imorgon.

20171015_111713.jpg

Krille, Berralund, Kycklingen och 2 andra gillar detta.
  16. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Är det templet vid Säve ni besöker?
    Vi är där emellanåt, Kanske vi stött på varandra;)

17. magunnar

magunnar Forumräv

Fina tårtor, skulle gärna smaka lite på dom. Men är lite ute i skogen i Isaan. Så jag får nöja mig med att titta på:(

Berralund gillar detta.
  18. Berralund

Berralund Forumveteran

Jag har varit med ungarna på Donken, det är alltid uppskattat. Frugan är upptagen med annat. Dagen började bra med solsken men nu är det mulet. Dock 14 grader, inte så pjåkigt.

19. Kycklingen

image.jpg
    Nu är den färdig, första exemplaret så nästa hoppas jag blir finare.

eirkar, Nam Falang och Berralund gillar detta.
  20. Berralund

Berralund Forumveteran

Tjusigt, gubben blir säkert överförtjust. Eller du själv kanske? :thumbsup:

Kycklingen gillar detta.
  21. Kycklingen

Haha, han ville inte ha den, blir jag själv antagligen om den inte hamnar på hatthyllan och sen glöms av. :)

eirkar, Berralund och pontiac-51 gillar detta.

Dela sidan

Laddar...
Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?