Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Diskussion i 'Ordet är fritt' startad av Gazton, 30 oktober 2010.

Taggar:
  1. brt666

brt666 Medlem

Så sitter man där igen med den eviga frågan. Var tar man sig en bärs i Skövde? Det är ju varmt ute, fågeljävlarna kvittrar och det finns mycket vackert att glana på bland gator och torg!

Berralund gillar detta.
  2. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Du får väl göra som man gör i Norrköping, gå gate upp och gate ner och bare glane och glutte. ;)

3. kurant

kurant Forumveteran

Bra flygväder och sov nästan hela vägen till Beijing, nu blir det några timmar i transferloungen innan nästa flight.

IMG_4212.JPG

eirkar, pontiac-51, magunnar och 1 annan gillar detta.
  4. Pepsi

Pepsi Forumräv

Här njuts det av värmen..!! I maj månad och det är 28 grader i skuggan. Strålande solsken i Skåne. :)
    Jag tar hand om lite jobb och frugan har det gött ute.. Jag måste hålla henne mörkhyad.. ;)
    Hon inbillar sig att hon får ljus hy i Sverige... Glöm det... Hon är vacker som hon är.. :wai::wai:
    Förblir hon inte mörkhyad så får vi väl tända grillen... :p:thumbsup::thumbsup::thumbsup:

20180516_110235.jpg

20180516_110246.jpg

20180516_110410.jpg

eirkar, teerak, Berralund och 1 annan gillar detta.
  5. magunnar

magunnar Forumveteran

Har precis kommit hem efter lite jobb i Bangkok. Har varit på konferens.
    Men nu är jag hemma med hundarna som har saknat oss mycket.

Lite OT. Var är Mr.Jonas saknar honom lite här på forumet?

krister, Micke.T, eirkar och 2 andra gillar detta.
  6. pontiac-51

pontiac-51 Aktiv medlem

Nu har v8 arbetat vart å slångt sopor,hyfsat väder +24 ca ,dags att ta lite nyttigheter samt grilla å njuta av att se Cheva 48 å damen ps innan det mörknar så blir bägge sååå snygga/fina thjong från Metropolen Tulka Sverige ;):):thumbsup:

eirkar gillar detta.
  7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. Berralund

Som @Pepsi så, 28 grader här, riktigt varmt. Tyvärr måste jag åka till rederikontoret torsdag och fredag men det kan vara fint i Göteborgs skärgård också. Så det lär bli kvartsfinalhockey på hotellrummet imorgon kväll.

9. brt666

brt666 Medlem

På väg hem till Uppsala, sista etappen kvar, Stockholm C till Arlanda där jag lämnade bilen i måndags. Vad får man för besked då...
    "Totalstopp i tågtrafiken"

Ska man skratta eller gråta?

10. eirkar

eirkar Medlem

:(:mad::confused::'(:'(:'( Dags och gråta.

11. brt666

brt666 Medlem

Jag funderar på att skratta, ta in på hotell och ta mig en bärs

andrejsdenruskige och eirkar gillar detta.
  12. Kycklingen

Kycklingen Admin TS-teamet

Nu äntligen har det blivit helg för mig, vi har fortfarande övertid på jobbet.
    Nu måste jag vila för senare ska vi iväg till sambons svåger och fira hans 50:årsdag.

brt666, eirkar, Micke.T och 1 annan gillar detta.
  13. Berralund

Här skall det bli en lugn helg, nästa vecka börjar allvaret igen. Påmönstring i Göteborg på onsdag eller torsdag som det ser ut nu sedan blir det tillbaka till den norska kusten igen. Nu skall vi hälsa på farsan innan det är dags för semifinal Tre Kronor - USA, det vill jag inte missa.

Kycklingen, brt666, eirkar och 2 andra gillar detta.
  14. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Grabbarna har börjat i fotboll idag:)
    20180512_120221.jpg

Kycklingen, Berralund, brt666 och 2 andra gillar detta.
  15. Pepsi

Pepsi Forumräv

Berralund och Micke.T gillar detta.
  16. Pepsi

Pepsi Forumräv

Då blir det väl ett antal veckor hårt arbete... :) Det sliter på kroppen... Se till att va god vän med kocken så att du får god mat som vanligt.. :wai::wai::wai: Flytväst på... ;):thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Berralund gillar detta.
  17. Mr.Jo

Mr.Jo Forumräv

En granne kom precis med lite proteintillskott till mig. Han tyckte jag tränar så mycket och har behov av det. :p
    20180519_182958.jpg

Kycklingen, Berralund, brt666 och 1 annan gillar detta.
  18. Pepsi

Pepsi Forumräv

Det ser mums ut!!! Något som kunde funka i "kockarnas kock" i TV... :)
    Ät de råa och bevara näringen i dina "noon"... ;) :thumbsup::thumbsup: Di mak mak!!! :thumbsup::thumbsup::thumbsup:

Berralund och brt666 gillar detta.
  19. Micke.T

Sitter här och retar upp mig på att jag föll för frestelsen att boka Norwegian till Bangkok i november.

Travelstart hade ett just pris för 15000k för oss 4, när detta va betalt rasslade det till med bagage, mat och fn å hans moster:confused::mad: landade tillslut på 22000k, nu är väl det billigt i sig för 4.
    Men retar mig på att jag föll i gropen:rolleyes:
    Aldrig mer Norwegian:(

20. pontiac-51

pontiac-51 Aktiv medlem

Som man bäddar får man ligga tja själv gör jag äggmackor å ost när jag åker china air pga väntetider i Beijing :thumbsup:

eirkar, Micke.T och Berralund gillar detta.
  21. Micke.T

Ja vet @pontiac-51 snålhet bedrar vishet;)

pontiac-51 gillar detta.
Laddar...
Liknande ämnen - gör ThaiSnack
  1. Phonta
    Svar:
    14
    Visningar:
    301
  2. Isan Lover
    Svar:
    9
    Visningar:
    690
  3. Bchrisny
    Svar:
    22
    Visningar:
    1.523
  4. Isan Lover
    Svar:
    28
    Visningar:
    1.257
  5. Anna Pettersson
    Svar:
    5
    Visningar:
    860
  6. Petson
    Svar:
    12
    Visningar:
    1.293
  7. Glimten
    Svar:
    32
    Visningar:
    1.919
  8. Yogamannen94
    Svar:
    5
    Visningar:
    1.362
  9. brt666
    Svar:
    121
    Visningar:
    7.636
  10. Sölve
    Svar:
    34
    Visningar:
    2.675

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?
  1. Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
    Stäng notis