Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Sitter här och retar upp mig på att jag föll för frestelsen att boka Norwegian till Bangkok i november.

Travelstart hade ett just pris för 15000k för oss 4, när detta va betalt rasslade det till med bagage, mat och fn å hans moster:confused::mad: landade tillslut på 22000k, nu är väl det billigt i sig för 4.
Men retar mig på att jag föll i gropen:rolleyes:
Aldrig mer Norwegian:(
??
Förstår inte, retar upp dig på vad??
Du har fått ett bra pris, du har själv fått möjligheten att bestämma vad du vill betala för, det är bra flyg så vad är det som retar upp dig?
 
Sitter här och retar upp mig på att jag föll för frestelsen att boka Norwegian till Bangkok i november.

Travelstart hade ett just pris för 15000k för oss 4, när detta va betalt rasslade det till med bagage, mat och fn å hans moster:confused::mad: landade tillslut på 22000k, nu är väl det billigt i sig för 4.
Men retar mig på att jag föll i gropen:rolleyes:
Aldrig mer Norwegian:(
Har aldrig åkt med dom, finns annat som passar mig bättre. Blir det ingen resa nu i sommar @Micke.T ,? eller ligger du i framkanten för att få de billigaste.?
 
Att jag som brukar vara om å kring mig, missade extrautgifterna som blev efter jag betalt flygbiljetterna;)
Billigt ändå, ville bara gnälla lite:D;)
Ja men du borde inte gnällt på Norwegian när det är du som klanta dig ;)
Har du flygit med Norwegian innan? Om inte så tror jag inte du blir besviken jämfört med andra flyg ta med headset bara så du slipper köpa det ombord om du skall se film.
 
Ja men du borde inte gnällt på Norwegian när det är du som klanta dig ;)
Har du flygit med Norwegian innan? Om inte så tror jag inte du blir besviken jämfört med andra flyg ta med headset bara så du slipper köpa det ombord om du skall se film.
Alltid lättare å gnälla på någon annan än sig själv;)
Men vet, mitt misstag, har hört att sitter man väl på planet är dom riktigt bra. Ogillar bara deras bokningssystem.
 
Alltid lättare å gnälla på någon annan än sig själv;)
Men vet, mitt misstag, har hört att sitter man väl på planet är dom riktigt bra. Ogillar bara deras bokningssystem.
Tycker det är bra man betalar för det man vill ha och ombord är det modernt, bra film och serie utbud.
Andra flyg så får du betala full pris även om du bara har handbagage och inte vill äta deras mat.
Dryck får du dock bara gratis till maten om du bokat med mat.
Men du kan köpa när du vill, beställer på bildskärmen och drar kreditkortet under bildskärmen så blir man serverad direkt, lätt som en plätt.

Men som sagt ta med headset annars måste du köpa ombord.
Headset till telefon passar ombord.
 
Tycker det är bra man betalar för det man vill ha och ombord är det modernt, bra film och serie utbud.
Andra flyg så får du betala full pris även om du bara har handbagage och inte vill äta deras mat.
Dryck får du dock bara gratis till maten om du bokat med mat.
Men du kan köpa när du vill, beställer på bildskärmen och drar kreditkortet under bildskärmen så blir man serverad direkt, lätt som en plätt.

Men som sagt ta med headset annars måste du köpa ombord.
Headset till telefon passar ombord.
JUST nu har jag sett Sverige utklassa Usa i hockey Vm, Nu ska jag ta en öl till. Skål
 
Som man bäddar får man ligga tja själv gör jag äggmackor å ost när jag åker china air pga väntetider i Beijing :thumbsup:
Det kostar drygt 200sek att köpa in sig i loungen i Bejing, då har man all mat, dryck(öl,vin+sprit) och internet i mjuka skinnsoffor under de 4h det tar för byte till BKK.Det finns även möjlighet att ta en dusch om man vill det.
Ibland bedrar snålheten visheten :)
 
Det kostar drygt 200sek att köpa in sig i loungen i Bejing, då har man all mat, dryck(öl,vin+sprit) och internet i mjuka skinnsoffor under de 4h det tar för byte till BKK.Det finns även möjlighet att ta en dusch om man vill det.
Ibland bedrar snålheten visheten :)
J
Tack för upplysningen ,,man lär så länge man lever kanske :thumbsup: (var är loungen)
 
Ännu en strålande dag här hemma, inte ett moln på himlen. Det lär säkert komma över 20-gradersstrecket igen. Blir säkert en långpromenad i väntan på kvällens drabbning mellan Tre Kronor och Schweiz. Men först frukost och kaffe.
 
Ännu en strålande dag här hemma, inte ett moln på himlen. Det lär säkert komma över 20-gradersstrecket igen. Blir säkert en långpromenad i väntan på kvällens drabbning mellan Tre Kronor och Schweiz. Men först frukost och kaffe.
Kan man annat än vara glad i dag? Kanonväder!! ca 25 grader och vindstilla, och strålande solsken. Tjejerna har varit ute på cykeltur.
Underbart att se dem glada och de har roligt tillsammans. Nu gör de lunch... Thai food.. :) Pet pet..
Våra underbara thaitjejer och barn kommer att fortsätta med upplevelser i eftermiddag.. Full rulle!! :) :thumbsup::thumbsup::thumbsup:
Bara att njuta av den sommar vi har nu.. :wai:

Med vänlig hälsning
PEPSI
 
En söndag som i stort sett inte gett någonting annat än bad, sol och smuttande på många kalla San Mig.
Här händer för lite så vi checkar ut och drar till ett nytt ställe i morgon.


2C3BCEE0-C5CA-4EF7-B766-9901F0477952.jpg
 
Vi käkade mexikansk lunch på Center Syd en mil härifrån. Sedan blev det en promenad på Järavallens strövområde, alldeles invid Barsebäcks golfbana. 4,3 km blev det i härligt väder.
 
Vi käkade mexikansk lunch på Center Syd en mil härifrån. Sedan blev det en promenad på Järavallens strövområde, alldeles invid Barsebäcks golfbana. 4,3 km blev det i härligt väder.
Håller med dig Berra!! Helt underbart ställe!! Järavallens strövområde är otroligt fint..
Massor av skog... Grillplatser, löparslingor. Helt underbar natur.. :) Har tillbringat många gånger där.
Att traska runt med hundarna och bara njuta.. Vill man så är det bara ett par hundra meter ner till stranden, och bada.
Vi har haft många mysiga dagar på stranden där. Hundarna kunde springa och bada. Barnen lekte.. :wai::wai:
Parasoll och mat med oss.. Gött!! :):thumbsup::thumbsup::thumbsup:
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp