Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Diskussion i 'Ordet är fritt' startad av Gazton, 30 oktober 2010.

Taggar:
  1. Glimten

Glimten Forumveteran

Frugan, dottern drog iväg med frugans syrra och mamma till ett temple i Wapi Pathum, jag var dock inte så sugen på det. Så det vart att starta tvättmaskinen och sopa golv för min del i väntan på att kaffet ska bli klart

eirkar, Berralund och magunnar gillar detta.
  2. krister

krister Forumräv

Kanske inte just nu men ikväll kommer min brassekompis och imorgon vid soluppgången kommer vi filma capoeira på helikopterplattan på stora buddhaberget. Det är en 3D VR kamera som filmar i 3D 360 grader både horisonetllt och vertikalt speciellt avsedd får nya moderna vr glasögon. Det kan bli rätt coolt och det har aldrig filmats capoeira förut med denna teknik så den filmen kommer nog spridas snabbt över världen bland entisuaster. Kul att kunna titta in i framtiden som kommer bli vardagsmat runt år 2030

magunnar, Micke.T, Långeman och 2 andra gillar detta.
  3. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Vi ligger innanför "Chicken Island" och väntar på att få komma till kaj i eftermiddag eller kväll. :)

eirkar gillar detta.
  4. andrejsdenruskige

andrejsdenruskige Forumveteran

Prövar att justera klockan.
    Tror det kommer att gå förvånansvärt bra. Lite småtrött är man ändå.

5. gunnarg

gunnarg Forumveteran

Är det där admin bor?:laugh:

Berralund gillar detta.
  6. Berralund

Berralund Forumvärd TS-teamet

Tänkte jag inte på. Kan vara så. :D

7. Hej främling! Visste du att om du blir medlem/loggar in så kan du se inlägg från forum och du kan se bilderna som finns i inläggen i fullstorlek! Ett medlemskonto fixar du på ett litet ögonblick och du kan använda din Facebook, Google eller Twitterkonto för snabb inloggning.
    :wai: :wai:
  8. PanPan

PanPan Medlem Guldmedlem

Seglarskola.
    kad4VrIrF2EYPx.jpeg

Långeman, eirkar, brt666 och 2 andra gillar detta.
  9. Långeman

Långeman Forumveteran

10. Micke.T

Micke.T Forumvärd TS-teamet

Optimistjolle Har man harvat i som barn, detta runt mollön:)

Långeman och brt666 gillar detta.
  11. kurant

kurant Forumveteran

Kallt men exotiskt i Norra Sverige............

35078292_1952270951514929_2022022477848248320_n.jpg

fullsizeoutput_14a5.jpeg

fullsizeoutput_14a6.jpeg

Krille, Kycklingen, magunnar och 5 andra gillar detta.
  12. Glimten

Glimten Forumveteran

Frugan tog med sig dottern för hon ville klippa sig så jag tog en sväng med moppen och den fungerade bra, jag mötte svärfarsan när han var på vag hem så jag tyckte att jag kunde vända och köra ikapp honon, han tittade lite konstigt på mig tills jag drog upp visiret, då skrattade han när han såg vem det var, så jag slog följe hem till dom.

Han sa att nu blir grabben glad när han får en moppe, men jag sa att han inte fick köra den då det står 3-4 st hos er, han kan använda någon av dom om han vill.

Så nu väntar jag bara på frugan så vi kan äta lite

Krille, Kycklingen, Berralund och 2 andra gillar detta.
  13. Glimten

Glimten Forumveteran

Har hunnit med en kanna kaffe och frugan drog iväg med svärmor till bytemplet.

Idag blir det en lugn dag (hoppas jag) då vi haft en hel del att göra dom 2 sista dagarna, som att bl. a. fixa nytt bankkort åt mig det det gamla gått ut.

eirkar gillar detta.
  14. brt666

brt666 Aktiv medlem

Har precis vaknat till liv i ett klaustrofobiskt, mögelstinkande hotellrum i Malmö. Jag har reflekterat över att det ofta saknas krokar för taklampor i de hotellrum jag bor i. Har detta en praktisk orsak eller är det för att vi "resande" inte ska ha något att fästa snaran i?
    Hur som helst så far jag och äldsta sonen till Barcelona idag, det skall bli skoj!

Audirs2, eirkar, Micke.T och 2 andra gillar detta.
  15. Glimten

Glimten Forumveteran

Då har man fått toa tanken tömd och vattenkillen kom förbi och levererade 40 liter dricksvatten efter att vi hade ringt efter han.

Var ute en sväng med moppen så den blir inkörd.
    En rolig finess tyckte jag att när man kör på tomgång vid exempelvis ett rödljus så finns det en knapp som man kan stänga av motorn med och när man ska iväg så är det bara att trycka på knappen igen och köra vidare.

Kycklingen och eirkar gillar detta.
  16. gunnarg

gunnarg Forumveteran

Du behöver inte trycka på knappen igen. Det är bara att gasa för att komma vidare.:laugh:

eirkar gillar detta.
  17. Holmen

Holmen Medlem

Så har jag också hört. När jag läste tänkte ja vad då knapp väl bara att vrida om nyckeln, så gör jag.

eirkar gillar detta.
  18. PanPan

PanPan Medlem Guldmedlem

Varuna Yacht Club Pattaya.

_0GuXR7Q-u4WJa.jpeg

Kycklingen, Långeman, eirkar och 1 annan gillar detta.
  19. Audirs2

Audirs2 Medlem

Här e Jul Tussen från i 2017! 11 år nu och kanske 6 - 7 år till, sedan får det bli en ny! Mysigt med katt e det!

1452425651436.jpg

Krille, Kycklingen, Berralund och 3 andra gillar detta.
  20. Glimten

Glimten Forumveteran

Det är möjligt, men dom sa att vi skulle göra så, kanske en dåligt försäljare som inte visste bättre

eirkar gillar detta.
  21. magunnar

magunnar Forumveteran

Jag har sådan på min moppe och när vi väntar då stannar motoren och sen bara gasa på.

eirkar gillar detta.
Laddar...
Liknande ämnen - gör ThaiSnack
  1. teddy
    Svar:
    30
    Visningar:
    656
  2. Phonta
    Svar:
    46
    Visningar:
    2.311
  3. Isan Lover
    Svar:
    25
    Visningar:
    1.406
  4. Bchrisny
    Svar:
    22
    Visningar:
    1.905
  5. Isan Lover
    Svar:
    28
    Visningar:
    1.587
  6. Anna Pettersson
    Svar:
    17
    Visningar:
    1.156
  7. Petson
    Svar:
    12
    Visningar:
    1.431
  8. Glimten
    Svar:
    32
    Visningar:
    2.155
  9. Yogamannen94
    Svar:
    5
    Visningar:
    1.499
  10. brt666
    Svar:
    121
    Visningar:
    8.099

Dela sidan

Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies. Några frågor på det?
  1. Denna webbplats använder "cookies". Genom att fortsätta använda denna webbplats godkänner du användandet av cookies.
    Stäng notis