Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Hade en mycket befriande upplevelse idag.

Körde Värmland t/r och det blev runt 7 timmar i bilen. Varje halvtimme rapporterade "SR Ekot" på radion om Ste* Löfvéns tal. Man valde ut att sända delar av talet och vad han ljög att han skulle förbättra om han vann.

När jag nästan var hemma igen och hade hört lögnerna upprepats för 14e gången skrek jag bara ut i bilen allt vad jag kunde

"STEEEE*****

f*** YOUUUU STE* LÖFVÉN

f*** YOU STE* LÖFVÉÉÉÉN!!"

Ett par tre gånger för allt jag förmådde.. och vilket resultat! Det hjälpte verkligen att få uttrycka mina känslor!

Mvh. K

* = Svärord
Så fort jag hör svetsarns röst så slår jag sönder radion i bilen!:mad: Blir dyrt i slutändan men det e det värt!:D
 
Hemlängtan nu har frugan och barnen åkt hem.
Måste hem innan hon får för sig att börja möblera ;)
Allt ser bra ut hemma säger hon iallafall soai mak mak.
Måste bara städa innan hon tar av plasten på soffa och säng säger hon.
Hoppas den matglade krabaten inte ätit upp huset innan ;)
Helt säker på att han ser på munken som en stor hamburgare ;)

1533191523573.jpg


1533637492376.jpg
 
Skall gå och tvätta kläderna jag skall ha på mig i Sverige, hoppas det inte är kallt för har bara shorts och t-shirts med mig.
 
Hade en mycket befriande upplevelse idag.

Körde Värmland t/r och det blev runt 7 timmar i bilen. Varje halvtimme rapporterade "SR Ekot" på radion om Ste* Löfvéns tal. Man valde ut att sända delar av talet och vad han ljög att han skulle förbättra om han vann.

När jag nästan var hemma igen och hade hört lögnerna upprepats för 14e gången skrek jag bara ut i bilen allt vad jag kunde

"STEEEE*****

f*** YOUUUU STE* LÖFVÉN

f*** YOU STE* LÖFVÉÉÉÉN!!"

Ett par tre gånger för allt jag förmådde.. och vilket resultat! Det hjälpte verkligen att få uttrycka mina känslor!

Mvh. K

* = Svärord
Du är rolig du 5555 Asgarv
 
Jag har tvättat under tiden jag jobbar. Fyller två tvättmaskiner 2 gånger per törn sen har jag bara rena kläder med mig hem.

Idag är det mulet söder om det "Norska huvudet", lugnt och fint. Framme i Ålesund under eftermiddagen imorgon.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp