Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Är väl gammalt foto han har ju hår där ;)
Ja har man högre dos av testosteron så tappar man det fortare. Är du orolig över detta så drick mycket kokosnötsjuice o knapra lite kvinnligt könshormon så får du säkert lent och fint svall så länge du önskar.;)

Bilden på mig var nog 2010, jag tror dock hotellet håller minst samma klass nu som då eller vad tror du?

/ SatanG

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
En lite kall och rå kväll som denna så tycker jag att det sitter fint med en glögg med en skvätt mörk rom i.
Tjuvstartade! ;) När jag kommer hem om 4 veckor kan det vara dags att inhandla en flaska. Nu gäller det att dricka upp kaffet, borsta gaddarna och promenera till tåget. Det passar bra att börja jobba precis nu när det skall bli trafikkaos här nere när E6 stängs av.

Har haft jävligt ont i ryggen några dagar nu. körde med röj såg en hel dag kan vara de. men var till apoteket i dag en mycket trevlig kvinna som jobbade där, ha sa att Voltaren några dagar så trodde hon de skulle vara bra. hoppet är ju de siste som lämnar oss så vi får se. annars är de ju skönt att få lata sej några dagar också

Tjuvstartade! ;) När jag kommer hem om 4 veckor kan det vara dags att inhandla en flaska. Nu gäller det att dricka upp kaffet, borsta gaddarna och promenera till tåget. Det passar bra att börja jobba precis nu när det skall bli trafikkaos här nere när E6 stängs av.
Tjuvstart?
Jag har alltid glögg hemma så jag kan ta en när suget kommer......

Jag har även matjessill hemma om jag skulle bli lite sugen på sill o potäter.

Liknande trådar

Topp