Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Frugan skickade över en bild från sitt kontor, själv ska jag fortsätta leka med kidsen :)

1539673143464.jpg


/ SatanG
My favorite city :eek:
 
Du spelade ju pga jackpotten eller hur?
Jag spelar regelbundet, V75, DD och Vinnare och är det jackpott är jag alltid med ett större system än normalt.
Frun spelar Lotto i Phil och jagar förstås en jackpott, men det är ju med mina pengar. 4kr för en rad 1-2 ggr/vecka.

Spelar din tjej??
 
Hej

Nej dom känner vi inte, vi har haft kontakt med Thailändskor och deras män i Fredricia, Ålborg, och Århus, den här gången ska vi även till Rinköping och fiskhallarna i Hvide Sande, ska bli kul att kolla in vad för fisk och annat dom landar där, om vädret passar är jag även utlovad en båttur och lite fiske där på den Danska västkusten, vi ska även besöka en större gård på 2000 hektar och 600 mjölkkor.

Mvh isan lover

2000 hektar!
Det är
Ju typ hela Danmark inklusive territorialvatten, om man räknar bort Grönland
 
Du är ju inte i det riktiga Norrland ännu. Norrland börjar i Piteå
Ja, men de ropade precis ut att kärran har tekniska problem så jag får i vart fall njuta av en gate i halvnorrland ett okänt tag till. Vem vet, jag kanske får övernatta på en bänk här, vilket äventyr! Som tur är åt jag en renklämma innan jag klev genom säkerhetskontrollen så jag står mig ett par veckor.
 
2000 hektar!
Det är
Ju typ hela Danmark inklusive territorialvatten, om man räknar bort Grönland

Hej

Ja här i Danmark driver dom jordbruk storskaligt på ett sätt som vi inte är vana vid i mina trakter, där handlar det ju mest om att lägga ned jordbruk, men på Jylland är jordbruk fortfarande levande och lönande verksamhet som sysselsätter massor av människor.

Idag ska vi besöka själva gården och se på djuren och maskinparken, det är egentligen två stora gårdar som är sammanslagna, på den ena har dom mlöjkkorna och på den andra ungdjuren, sen odlar dom spannmål och majs på stora arealer också.

Sen blir det ett besök på fiskauktionen i Hvide Sande, där vi ska på rundtur och se vad dom har landat för något, samt se på beredning av fisk och annat, ska bli intressant flr mig som är intresserad av fiske och tidigare hade fiskelicens själv.

Vi ska även se på sandskulpturer på en strand som här nere, det ska vara något speciellt, dagen avslutar vi sedan med middag på en känd fiskrestaurang här, blir nog en fin födelsedag tror jag.

Jag hade med mig levande humrar och krabbor hit igår och dom ska kokas idag, men ätas i morgon kväll, hummer är ju inte så vanligt här så det blir uppskattat.

Mvh isan lover
 
Läser på Dagens industri,,,öh vad läste jag nu,,hmmmm,,,,,,jo att Saab har affär på g med Filippinerna för 5 miljarder!
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp