Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Det finns engångsvarianter som tar en del kemiska gaser och dålig lukt.
Dom är gråa till svarta och innehåller aktivt kol.
Mycket dyrare förstås.
Har själv sånt hemma.
Det som min fru kom hem med fick hon hos sin väninna.som jobbar på sjukhuset i byn:D
Nej, jag kommer nu inte att använda andsiktsmaskerna, men måste ta de med till BK annars blir det hus i helvete:eek::eek:

Hej

Själva vilar vi ut på hotellet efter flygresan till Thailand, vi åkte med Finnair ifrån Gbg, allt fungerade fint men nu hade dom dragit åt svångremmen ytterligare ett hack sedan förra vintern, nu fick man inte ens vin och öl till maten längre, det tycker jag var väl snålt, så trots ett väl fungerande flygbolag med kort restid blir man lite inne på att byta till nästa resa.

Vad jag vet så har väl ex.vis både Lufthansa och Thai fortfarande fri sprit, vin och öl på sina resor, så var det i vart fall sist vi åkte med dessa bolag, biljetten blir väl något dyrare men det tjänar man ju förmodligen in på att inte behöva köpa snacks och dryck ombord.

Vi började dagen med bad i poolen, det var absolut inte kallt, varken på luften eller i vattnet, nu på kvällen blev det mat på Centerpoint (gamla nattmarknaden), fisk, klibbris, massor av frukt och öl förstås, dom folk vi har träffat har klagat på att det har varit lite turister denna säsong men att Kinesiska turister börjar dyka upp även här i Udon Thani numera.

1546869431596.jpeg

Mvh isan lover

Hej

Själva vilar vi ut på hotellet efter flygresan till Thailand, vi åkte med Finnair ifrån Gbg, allt fungerade fint men nu hade dom dragit åt svångremmen ytterligare ett hack sedan förra vintern, nu fick man inte ens vin och öl till maten längre, det tycker jag var väl snålt, så trots ett väl fungerande flygbolag med kort restid blir man lite inne på att byta till nästa resa.

Vad jag vet så har väl ex.vis både Lufthansa och Thai fortfarande fri sprit, vin och öl på sina resor, så var det i vart fall sist vi åkte med dessa bolag, biljetten blir väl något dyrare men det tjänar man ju förmodligen in på att inte behöva köpa snacks och dryck ombord.

Vi började dagen med bad i poolen, det var absolut inte kallt, varken på luften eller i vattnet, nu på kvällen blev det mat på Centerpoint (gamla nattmarknaden), fisk, klibbris, massor av frukt och öl förstås, dom folk vi har träffat har klagat på att det har varit lite turister denna säsong men att Kinesiska turister börjar dyka upp även här i Udon Thani numera.

Visa bilaga 75740

Mvh isan lover
Välkommen till PARADISET Isaan @Isan Lover
Gott att du tycker det är varmt ute, ja det var iaf 32c så det är okej.
Men centerpoint där är det gött att äta.
Ha det så gott.
Om du skulle råka på nån kines då bara säga
Ni hao ma.

Senast ändrad:
4e februari och 2 veckor. Lite tight med datumen denna gången. Måste klämma in det så det passar med jobbet. Mycket i görningen just nu. Vill ändå komma iväg en stund. Innan grabben gick i skolan så åkte ju hela familjen minst 1 månad varje vinter men det funkar inte längre. Sist jag var nere åkte jag ju själv och tog inte med mig arbetet som jag annars gör eftersom vi stannar så pass länge. Det var riktigt skönt och avslappnande så jag har lovat mig själv att åka fler gånger per år men kortare.

4e februari och 2 veckor. Lite tight med datumen denna gången. Måste klämma in det så det passar med jobbet. Mycket i görningen just nu. Vill ändå komma iväg en stund. Innan grabben gick i skolan så åkte ju hela familjen minst 1 månad varje vinter men det funkar inte längre. Sist jag var nere åkte jag ju själv och tog inte med mig arbetet som jag annars gör eftersom vi stannar så pass länge. Det var riktigt skönt och avslappnande så jag har lovat mig själv att åka fler gånger per år men kortare.
Vet jag inte var du startar. Men ARN-BKK 4-17 feb...
Qatar 4.700
Emirates 5.100
Turkish 5.200
Aeroflot 5.200

Dessa har alla en mellanlandning och varierande längd på layover, men alltid en layover på minst 10 timmar.

Direktflyg med Thai från 8.500

Du kanske är skåning?
Fråm CPH finns...
Aeroflot 4.900
Finnair 5.400
Qatar 5.700
Lufthansa 5.900

Alla med mellanlandning och varierande längd på layover.

Direkt med Thai för 10.400

Vet jag inte var du startar. Men ARN-BKK 4-17 feb...
Qatar 4.700
Emirates 5.100
Turkish 5.200
Aeroflot 5.200

Dessa har alla en mellanlandning och varierande längd på layover, men alltid en layover på minst 10 timmar.

Direktflyg med Thai från 8.500

Du kanske är skåning?
Fråm CPH finns...
Aeroflot 4.900
Finnair 5.400
Qatar 5.700
Lufthansa 5.900

Alla med mellanlandning och varierande längd på layover.

Direkt med Thai för 10.400
Tack för det gedigna svaret men det var exakt vad jag kom fram till. Flyger nästan uteslutande direkt. Kollade för några veckor sedan och har för mig att priset för direkt hos Thai var ca 2000kr billigare. Nu hittade jag en för 7700kr med Thai via RCG. Eller skall man åka någon annan stans kanske :) Då blir inte frugan glad då hon missar all chili 55555

Har precis ätit mat. Nu glider jag fram här i trafiken i Bkk ( glider sakta) ock kör runt lite.
Är som en 18 åring som har fått sitt körkort för första gången:D
Nu åker jag på väg till hotellet tar lite tid innan jag är där men har inget annat för mig så det är okej.
Nej! Jag kör och messar inte samtidig är fast i bilkö :D:D:D:rolleyes::mad:
Är det lätt å hitte i Bkk?

Liknande trådar

Topp