Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Idag har vi firat tjejens födelsedag med goa gänget hemma på poolparty, fantastiskt trevligt och sköna 32gr i vattnet. Vi trivs väldigt gott här i HH.
Tyvärr missbrukas bilderna i skitsnacktrådar på andra forum så ni får klara er utan.
Stort grattis till tjejen från mig @nmax ni får ha det så skönt.
Själv väntar jag framför dumburken på att Rory börjar att golfa i usa.:p

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Idag har vi firat tjejens födelsedag med goa gänget hemma på poolparty, fantastiskt trevligt och sköna 32gr i vattnet. Vi trivs väldigt gott här i HH.
Tyvärr missbrukas bilderna i skitsnacktrådar på andra forum så ni får klara er utan.
Just därför du inga andra forum hava än ThaiSnack;)
Blev det 2 baht guld tro, i present :afro:

Bara att ignorera dom, är väl så att när dom inte har egna liv att vara nöjda med så försöker man sprida vidare sin misär genom att klanka och hacka på andra ;)

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Fint väder här uppe i Barenshavet, vi är på väg mot Kirkenes och rundar Nordkapp någon gång på småtimmarna. Tidigt söndag morgon iväg mot Hammerfest via lots utanför Honningsvåg. Sent måndag förmiddag avgång mot Bodö och avmönstring, händer inget oförutsett lyfter SAS-kärran kl 17:30 via Oslo till Köpenhamn. Härliga tider, strålande tider!!

Närmsta grannarna gifter sig idag, så var över där för att önska lycka till eller nåt, fick dricka några whiskey med sodavatten med.
Men folket var redan i gasen och jag förstod ingenting ändå så gick hem efter par glas, Thailändska är tillräckligt svårt, så när några dyngade sitter och ylar är det bara att koppla ifrån och le tillbaks lite fånigt ibland.

Vart dumt och ta par whiskey på brölloppet för nu kan jag ju inte köra och är låst.
Fast dom var grunden till att jag stod ut där sålänge som jag gjorde.
Jaja, får bli att stanna hemma idag, laga korvstroganoff först sen skall jag ta fram högtrycken och vaska av ute.
Regnat hos er idag?
Här har det precis slutat och nu dags att spola bort all skit som regnet drog med sig ner från taket och rännor.

Har du fått bilder som du postat publicerat på annat ställe så vet du nog vem som snott bilden.
Finns ju inte så många forum att välja på.
Är det någon annan som fotat blir det ju värre.
FB är lite lurigt...

Liknande trådar

Topp