Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Skrev det innan, tänker inte förstöra en dröm med att bära på en 1 åring, som man måste ha koll på hela tiden.
Resa med infants på sådana resmål där jag tänkt gå all in gällande lyx passar inte.
Så funderar på passande familjesemester med en 1 åring.
Singapore får vänta tills yngste blir äldre, det ligger kvar nästa år, en 2-3 åring är lättare än en 1 åring.

Skrev det innan, tänker inte förstöra en dröm med att bära på en 1 åring, som man måste ha koll på hela tiden.
Resa med infants på sådana resmål där jag tänkt gå all in gällande lyx passar inte.
Singapore får vänta tills yngste blir äldre, det ligger kvar nästa år, en 2-3 åring är lättare än en 1 åring.
Ju har läst det.
Tror du att det är bättre att ta honom på en kryssning?

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
Nu åker vi till Bangna till IKEA tänker köpa en en stor plastpåse från de .
Den är GUL :eek::D
Tänker tanka lite mat och godis
Senap, kanelbullar, korva marabou choklad:p:p
Spenaten i kväll kommer att vara gött
Du får äta Ikeas världsberömda köttbullar med lingonsylt:p;)men skippa slipsen, inte bra att få lingonsylt på den:eek::D;)

”en 2-3 åring är lättare än en 1 åring” Tror du ja :) Dom är snabba dom små krabaterna. Envisa också ;)

Micke.T

Forumvärd
Forumpersonal
”en 2-3 åring är lättare än en 1 åring” Tror du ja :) Dom är snabba dom små krabaterna. Envisa också ;)
Våra ungar är 5 och 7 nu, dom har varit med till Thailand 9 och 14 ggr, va resan nu i april som det kändes helt ok. Inga barnvagnar och annat krafs med. Va några riktiga mardrömsresor när dom va riktigt små;):)

Liknande trådar

Topp