Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

PanPan

Forumveteran
Hur går det @PanPan förtjänar du stafettpinnen än ;) :)
Nä skall inte iland föränn i eftermiddag, båten kommer och plockar upp mig 17:00.
Sen säger jag väl till chaufören och stoppa vid någon butik påväg till hotellet, så jag kan köpa en vinflaska.
Imorrn är ju planen en Gibraltar tour upp på berget och in i grottorna.
Så blir nog inte för sent idag, tror jag ;)

PanPan

Forumveteran
Man kan alltid bli fackligt aktiv, då kan man kombinera "arbete" med synd dagarna i ända ;)
Har en polare som är fackordförande där han jobbar.
Han tycker det är jättebra, åker på kurser och föredrag hela tiden på betald arbetstid, gratis boende på fina hotell gratis dryck, mat och fest på kvällarna.
Han säger att livet i facket är kanon.

Matt82

Forumveteran
Han tycker det är jättebra, åker på kurser och föredrag hela tiden på betald arbetstid, gratis boende på fina hotell gratis dryck, mat och fest på kvällarna.
Ja det är väl aldrig någonsin någon som blivit fackligt aktiv för att arbeta hårdare i alla fall... Och likt sossarna är det alltid läge att spendera medlemmarnas/invånarnas pengar ;)

brt666

Aktiv medlem
Jag visste väl att du var lite religiös trots allt!
Glöm inte bort glädjen i att, utan risk för repressalier, kunna mobba oliktänkande och de som valt att stå utanför "klubben"

PanPan

Forumveteran
Tror folk är miljöskadade här.
Vart molnigt 3 dagar av 28 och regn 1 dag.
Hör lokala gå in "is little bit cold here dear, we better move inside, get the same view anyway"
Tror det är 23 grader ok jag tycker det är kyligt och håren står rakt upp på armarna men det är inte kallt ;)

Liknande trådar

Topp