Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

andrejsdenruskige

Forumveteran
En lätt ilsken andrejs har tagit mark och ombokning är fixad.
då min flygrutt påminner om någon bussresa med stockholms lokaltrafik så fick mina väskor två bagagetaggar var, då inte alla destinationer fick plats på en tag.
Första gången det händer mig, konstigt nog.

Nu en lite mindre arg andrejs.

image.jpg

PanPan

Forumveteran
Försöker finna lite foton på utekök på nätet så jag kan få liten ide på hur jag skall bygga.
Skall väl iofs inte vara så komplicerat, skåp, vatten, spis, tvättmaskin och diskmaskin på en rad.
Får vi varsitt kök, kan hon ha sin oordning i sina skåp och jag min ordning i mina ;)

Senast ändrad:

Audirs2

Aktiv medlem
En lätt ilsken andrejs har tagit mark och ombokning är fixad.
då min flygrutt påminner om någon bussresa med stockholms lokaltrafik så fick mina väskor två bagagetaggar var, då inte alla destinationer fick plats på en tag.
Första gången det händer mig, konstigt nog.

Nu en lite mindre arg andrejs.

Visa bilaga 82491
Duckrace, lär dig trikka riktigt ölet!! Lapin Kullta!:cool:

PanPan

Forumveteran
Försöker finna lite foton på utekök på nätet så jag kan få liten ide på hur jag skall bygga.
Skall väl iofs inte vara så komplicerat, skåp, vatten, spis, tvättmaskin och diskmaskin på en rad.
Får vi varsitt kök, kan hon ha sin oordning i sina skåp och jag min ordning i mina ;)
Tyckte ju dem här såg snygga ut, men inte frugan hon tyckte det var fult, snyggt för henne och som hon vill att det skall se ut är som en bakgård i Isaan, enkelt och billigt.
Ja det får bli enkelt och billigt då, hennes mat och köksskötseln passar bäst i enkelt och billigt ;)
Jag fixar min grill vid terassen ;)

Slider3.jpg

images (3).jpeg

base_cab_home.jpg

kitchen-sink-cabinet-farmhouse-5c74b6741c1de.jpg

Matt82

Forumveteran
Tyckte ju dem här såg snygga ut, men inte frugan hon tyckte det var fult, snyggt för henne och som hon vill att det skall se ut är som en bakgård i Isaan, enkelt och billigt.
Ja det får bli enkelt och billigt då, hennes mat och köksskötseln passar bäst i enkelt och billigt ;)
Jag fixar min grill vid terassen ;)

Visa bilaga 82493

Visa bilaga 82494

Visa bilaga 82495

Visa bilaga 82496

Visa bilaga 82493

Visa bilaga 82494

Visa bilaga 82495

Visa bilaga 82496
Riktigt snygga utekök!

Mr.Jo

Forumveteran
Ibland stöter man på goda nyheter. Se här bara;
"The Competitive Enterprise Institute (CEI) sent NASA a formal complaint, asking the agency to withdraw the false claim that 97 percent of climate scientists agree that humans are the primary cause of global warming and climate change. The 2013 study purporting to demonstrate that number was fatally flawed and proved no such thing. "The claim that 97% of climate scientists believe humans are the primary cause of global warming is simply false," CEI attorney Devin Watkins said in a statement. "That figure was created only by ignoring many climate scientists’ views, including those of undecided scientists. It is time that NASA correct the record and present unbiased figures to the public." According to the CEI complaint, NASA's decision to repeat the false claim violated the Information Quality Act (IQA). Specifically, NASA claimed that "[n]inety-seven percent of climate scientists agree that climate-warming trends over the past century are extremely likely due to human activities." The claim appears on the NASA website on the page "Climate Change: How Do We Know?"

55555 äntligen börjar detta klimatbluff få lite motstånd på riktigt.
Källa ; NASA Faces Lawsuit Demanding Removal Of False ‘97% Consensus’ Global Warming Claim

LeWi

Aktiv medlem
Fick fler dokument att läsa igenom.

IMG_4580.JPG

Är det någon som känner till företag i Stockholmstrakten som sysslar med tunga specialtransporter. Brosektioner (stålprofil) med måtten L=12m B=3,5m i botten och 5.5m på toppen och Höjd=2,2m. Vikt 40ton. Brosektionerna planeras tillverkas utanför Sverige och transporteras från närmaste hamn till projektet. :cool:
IMG_4579.JPG

IMG_4580.JPG

IMG_4579.JPG

Audirs2

Aktiv medlem
Fick fler dokument att läsa igenom.

Visa bilaga 82519

Är det någon som känner till företag i Stockholmstrakten som sysslar med tunga specialtransporter. Brosektioner (stålprofil) med måtten L=12m B=3,5m i botten och 5.5m på toppen och Höjd=2,2m. Vikt 40ton. Brosektionerna planeras tillverkas utanför Sverige och transporteras från närmaste hamn till projektet. :cool: Visa bilaga 82520

Visa bilaga 82519

Visa bilaga 82520
Kolla med Havator eller Rexab! Även Binsells kan va nått!

brt666

Aktiv medlem
Frukosten avklarad. Lagom till mig. Hämtning om en timme, endast 5min till huvudkontoret. Läste snabbt igenom dokumenten igår angående projektet Helenelund-Bromma Airport tramway. Några anmärkningar/frågor har jag att framföra. Det blir genomgång av mycket mer dokument idag.

Visa bilaga 82482

Chefen för anbudsavdelningen. Han samlar nog på anbudshandlingar...
Visa bilaga 82483

Visa bilaga 82482

Visa bilaga 82483
Är det ett foto på Stefan Lövén han har på väggen?

Liknande trådar

Topp