Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

brt666

Aktiv medlem
Då var det beställt men något lönsamt i det, nä.
Klarat mig 10 år utan uniform och ingen skillnad, som @Berralund skrev inget som används i daglig bruk på Svenska och Norska båtar.
Mest en grej att hänga i garderoben och ta fram på begravningar typ eller för fb selfies 555555, kommer nog bli nån selfie här med ;)

Visa bilaga 83418
Tror du inte frugan skulle uppskatta den som förspel? De brukar vara svaga för uniformer?

PanPan

Forumveteran
Denna månad får jag dubbla löner.
Fast lön från Thailand.
Och nu från Vietnam.
Blir roligt att betala skatt detta året.:beer:
Ja om 2 veckor är det lönehelg igen och då är jag hemma ;)
Får se var det blir denna gången, förra månaden var en positiv överaskning 20k NOK mer än jag räkna med och 30k mer än grund, hoppas på positiv överaskning denna månad med fortsatt några kursdagar som inte är betalda.
Sen är det jul och årsuppgör så kan bli ett bra år.
Så blir det positiv överaskning blir det att fira på Shabu Shi jag har 3 rabattkuponger kvar ;)

magunnar

Forumveteran
Får se var det blir denna gången, förra månaden var en positiv överaskning 20k NOK mer än jag räkna med och 30k mer än grund, hoppas på positiv överaskning denna månad med fortsatt några kursdagar som inte är betalda.
Så blir det positiv överaskning blir det att fira på Shabu Shi jag har 3 rabattkuponger kvar ;)
Glöm inte att köpa rakhyvla.

magunnar

Forumveteran
Ja du, :eek:årsuppgör!
Jag kommer att betala nästan 300 pax nyårsbonus i år...
Kommer inte att finnas mycket kvar för mig. :eek::beer:

Liknande trådar

Topp