Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Tillbaka i verkligheten... börjar bra... :mad: :mad::mad:

20191201_200421.jpg

Kommer bli ännu senare. Ankommande plan landar 21.20 så blir väl snarare 22.00 innan jag är iväg... sådär retliga 2,5 timmar... så inte en spänn i ersättning... :(
 
Kommer bli ännu senare. Ankommande plan landar 21.20 så blir väl snarare 22.00 innan jag är iväg... sådär retliga 2,5 timmar... så inte en spänn i ersättning... :(

Fan så surt!
När man ändå är så pass försenad så kan man ju ta det hela vägen ut.
För egen del så hade jag nog i dagsläget tagit poäng.
Hoppas dock inte på några förseningar till jobb. På vägen hem så kan jag gärna ta en 261:a...vilket för övrigt även är mitt husnummer
 
Landar 7:40 och avgång 8:30 till OSL.
Brukar få ganska kort connection i Stockholm för det mesta. Annars hade jag nog ordnat mig ett trevligare Amex (måste ha minst 3st)
Men har nästan aldrig tid med Pontus.

Du planerar illa!
Du skall ju ha en stayover på ARN så vi hinner med lite mer än en high-five vid gaten när vi byter plan med varandra...
 
Fan så surt!
När man ändå är så pass försenad så kan man ju ta det hela vägen ut.
För egen del så hade jag nog i dagsläget tagit poäng.
Hoppas dock inte på några förseningar till jobb. På vägen hem så kan jag gärna ta en 261:a...vilket för övrigt även är mitt husnummer

Jag tar poängen. Bättre värde så.
Men får väl hoppas på lite strul här i Götet så vi passerar de magiska 3 timmarna!
 
Har ni testat något av ställena jag rekomendera?
Dom har också ett nytt delfinarium vid motorvägen som var bra.
Delfinskötarna var Ryssar och dom var riktigt skickliga.
Annars om ni inte vill åka så långt Harborland på Pattaya klang, köpcentret är mest som en nöjespark för barn.
Ca 40% butiker och 60% inriktat för barnaktiviteter.
Harboland står höst på listan över tänkvärda besök. Så här långt har strandlivet varit roligast för barnbarnen och de har bara orkat med ett besök per dag. Värmen har varit jobbig för tvååringen. Hon har fått värmeutslag. nss för barnen är stort och de har fotats massor av gånger. I går kom en thaimorsa med barn och jämförde henne med tvååringen, som var åtskilligt större trots att hon var 18 månader mot 26. Thaimorsan var förvånad. Fyraåringen fyller 4 år dagen före julafton och är oroad över att många kompisar åker bort och inte kan komma på hans kalas. Han tycker att han lika gärna hade kunnat stanna i Thailand.
 
Harboland står höst på listan över tänkvärda besök. Så här långt har strandlivet varit roligast för barnbarnen och de har bara orkat med ett besök per dag. Värmen har varit jobbig för tvååringen. Hon har fått värmeutslag. nss för barnen är stort och de har fotats massor av gånger. I går kom en thaimorsa med barn och jämförde henne med tvååringen, som var åtskilligt större trots att hon var 18 månader mot 26. Thaimorsan var förvånad. Fyraåringen fyller 4 år dagen före julafton och är oroad över att många kompisar åker bort och inte kan komma på hans kalas. Han tycker att han lika gärna hade kunnat stanna i Thailand.
Ja Harborland kan ju vara ett bra avbrott då, det är ju inomhus och inte så varmt.
 
Det byggs på, får hoppas det blir klart till Jul, när det väl byggs märker jag ju att det är ett rätt stort bygge ändå.
Är ju större än hela boytan vi har inne i huset.
Eftersom bakdörren går direkt ut till köket/grovköket på baksidan och därifrån rätt ut på altan så blir det som att få större boyta.
Så skall köket byggas, och altan skall gjutas och kläs i komposit, innertak, el och spotlights.



20191202_125456.jpg


20191202_125429.jpg


20191202_122228.jpg


20191202_125456.jpg


20191202_125429.jpg


20191202_122228.jpg
 
Senast ändrad:
Det byggs på, får hoppas det blir klart till Jul, när det väl byggs märker jag ju att det är ett rätt stort bygge ändå.
Är ju större än hela boytan vi har inne i huset.
Eftersom bakdörren går direkt ut till köket/grovköket på baksidan och därifrån rätt ut på altan så blir det som att få större boyta.
Så skall köket byggas, och altan skall gjutas och kläs i komposit, innertak, el och spotlights.



20191202_125456.jpg


20191202_125429.jpg


20191202_122228.jpg


20191202_125456.jpg


20191202_125429.jpg


20191202_122228.jpg
Visade bilder för farsan på det som är byggt nu och han säger att dom ser ut att göra ett bra jobb.
Bara det dom byggt nu på 6 dagar (som på bilderna) med 5 man hade gått på 130.000 Sek i Sverige sa han.
 
Gör inte det, då får inte jag vara med och tjöta :) ;)
Du behöver nog inte vara rädd. Dom är nog tacksamma för vilken "action" som helst. Så gå du in och ge dom ett "stöd" meddelande så dom kommer upp på listan igen. Ser att "ungdomarna" håller på att försvinna långt ner igen.

Krister får nog lägga in många naken bilder där för att blåsa liv i den tråden
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp