Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

ulflan

Forumräv
Har planterat thailändska fröer. Spännande att se om det blir något. Hittills har det varit rätt kallt i stockholmstrakten.

Har hunnit med att vara social och prata med sönerna om framtiden för vårt fritidshus. Mycket är oklart kring en eventuell detaljplaneläggning. Kommunen tycker att området är besvärligt eftersom det har flera tomter på runt 20 tusen kvm. Jag har den minsta på 3.700 kvm. Kommunen hade hellre velat se många små ägare eller ett fåtal stora professionella aktörer.

Dick

Medlem
Har samlat mod o tagit fram en flaska sprit.
Tänkte säga upp ett mobilabonnemang.
Detta kan vara den värsta utmaningen även för den mest tålmodiga mannen.Men jag har ett recept mot mobiloperatörer.
1 snaps per väntad minut.
Av erfarenheter när det gäller uppsägning av abonnemang har jag som säkerhet valt ett litet snapsglas.
Forts.följer. kanske

Dick

Medlem
Har samlat mod o tagit fram en flaska sprit.
Tänkte säga upp ett mobilabonnemang.
Detta kan vara den värsta utmaningen även för den mest tålmodiga mannen.Men jag har ett recept mot mobiloperatörer.
1 snaps per väntad minut.
Av erfarenheter när det gäller uppsägning av abonnemang har jag som säkerhet valt ett litet snapsglas.
Forts.följer. kanske
Jick jätt bra.Men ha mycke dyr are nu.
Skaul:beer:

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal

Matilda

Aktiv medlem
Ja verkligen! Vi stannade till där i somras och käkade lunch på väg mot Kolmården. På ett ställe precis nedanför parkeringen på bild 2. Därefter hanns ett besök på avbildat "Apotek Blå Näsan" med också innan resan fortsatte. Utsikten över Vättern är verkligen storslagen.
Det var helt fantastiskt där. Utsikten över Vättern är magnifik :). Får se under semestern om man kan ta en sväng till Visingsö.

ulflan

Forumräv
Träffade min vän juristen för första gången på ett år för att ge honom några presenter och diskutera en del. På vägen till träffpunkten mötte jag en av statssekreterarna till Stefan S. Han pratade i telefonen och verkade något jäktad. Vi vinkade åt varandra. Hade varit roligt att prata med honom om läget i landet.

Jag och min vän träffades på en uteservering där folk höll avstånden. Vinet och ölen flödade i solen. Själv var jag tråkig och drack kaffe för att kunna köra bil senare. På vägen hem såg jag massor av folk i parkerna som grillade.

Topp