Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Jag tycker att det dricks minst lika mycket hemma. Det är då man helt plötsligt uppskattar gratiskaffet på jobbet.
Ett rejält hack i ekonomin med hemmakontor

Exakt.... man är snål som F*n och dividerar med mig själv varje gång man närmar sig kaffekokaren. :p.

Inte att förglömma är ju gratisketepappret... svider varje gång man tvingas uppsöka toa i hemkaraktän

/Enis
 
Satans hostan är tillbaka med besked så hemskickad från jobbet samtidigt som vårdcentralen helst inte tar emot patienter under coronatider... Fick dock recept direkt över telefon och skulle vila en vecka innan det eventuellt blir det provtagning(vad för provtagning var det inte tal om). Tänker sätta nytt rekord i att ligga still och fortfarande vid "medvetande" genom att inte röra mig en meter i onödan...

Nä nu får sambon komma hem från jobbet snart och ge mig fjärrkontrollen till TV´n innan jag får spader!
 
Eskilstuna...

F6AF5ABA-7A81-44EC-926C-B15BFF80885D.jpeg


BCA2B1DE-6B1A-4C20-A75B-F378DA5B903A.jpeg


F48144B8-11F3-4059-9C6B-8EB1806D0D08.jpeg


D75912E3-D289-438E-A6FD-3C2360BE7FF9.jpeg


3B4D77A9-EAFA-4794-89D2-3A740A47CC00.jpeg


0A07C33F-8BD3-4D99-9956-C817CE25DA09.jpeg


42D04290-BD07-4875-9CE4-4F476CD22A66.jpeg


06E8C8E1-B4C4-4C77-A983-354B4ABADCF0.jpeg
 
Fina foton från Eskilstuna @Matilda :). Jag har bott där ett antal år.
Tack =). Följde med min pappa när jag var liten till Eskilstuna. Har besökt staden två gånger, men det är många år sedan nu. Jag var i Stockholm igår och tog vägen via Eskilstuna hem. Men kom bara ihåg kyrkan då staden verkar ha genomgått en stor förändring =). Men en jättefin stad.
 
Efter att mest ha varit utloggad och bara läst här en period så sitter man ikväll och oroar sig för migrationsverket och vad dom beslutat sig för i vårt ärende.

Flickvännen fick idag efter 9 månaders väntat ett mail som sa att vårt ärende är avgjort.

Vi väntade dock på kontakt om bokning för intervju så tydligen tog dom ett beslut utan att hon gjort en intervju på ambassaden. Så det var överraskande och det känns inte som nåt positivt att dom fattat ett beslut utan att ha gjort en intervju så är förberedd på dåliga nyheter och självklart fick vi mailet efter att deras telefontid var över så man får oroa sig tills imorgon då jag ringer dom.

Det var vad denna thaisnackare gör denna tisdagskväll.
 
Efter att mest ha varit utloggad och bara läst här en period så sitter man ikväll och oroar sig för migrationsverket och vad dom beslutat sig för i vårt ärende.

Flickvännen fick idag efter 9 månaders väntat ett mail som sa att vårt ärende är avgjort.

Vi väntade dock på kontakt om bokning för intervju så tydligen tog dom ett beslut utan att hon gjort en intervju på ambassaden. Så det var överraskande och det känns inte som nåt positivt att dom fattat ett beslut utan att ha gjort en intervju så är förberedd på dåliga nyheter och självklart fick vi mailet efter att deras telefontid var över så man får oroa sig tills imorgon då jag ringer dom.

Det var vad denna thaisnackare gör denna tisdagskväll.

gäller det UT för bosättning? Ring nån svensk ambassad i något annat land som har öppet nu om du vill ha reda på utfall i ärendet, dvs om du har fullmakt i ärendet och ärende nr. Verkar ju väldigt skumt att dom tagit beslut utan att tjejen din varit på intervju.
 
Ska kanske tilläggas att jag ringde MIG idag 13:30 bara för att uppdatera mig om nåt hänt eller om vi snart skulle bli kontaktade om intervjun.
Men fick till svar att vi kan bara vänta eftersom vi inte fått nån handläggare,men att våra papper såg bra ut och all info var ok och den uppdaterade försörjningen dom bett om var inne i deras system.

Kl 15:04 fick tjejen sitt mail. Så antingen fick vi en handläggare direkt efter mitt samtal eller så hade vi en och han gjorde ett turbojobb att avsluta dagen med.

Ojoj tankarna snurar men bara att hoppas på det bästa.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp