Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Hej

Nu kl 8 blir det hummerfiske, leverera humrar och sen kl 13 ska vi byta två pålar i en brygga, så det blir en vanlig arbetsdag trots att jag egentligen fyller år idag, men det är ju inte så mycket att fira när man blir 62 år, jag har ju dessutom fiskat hummer ofta på mina födelsedagar, vi får väl ta med några extra bärs ut på sjön,

Men vi får väl fira lite på söndag, då börjar vi med frukostbuffe på Tanumstrand, sen blir det tårta och kaffe hemma.

Mvh isan lover
Lycka till med fisket och stort Grattis på 62-årsdagen. Du är ju rena ungdomen jämfört med en 64-årig stofil som jag. :)

ulflan

Forumveteran
I dag har min bostadsrättsförening städdag, Vi ska kratta löv och göra rent i soprummen. Jag började i går genom att handla till korvätningen efter arbetet. Har köpt mycket godis till barnen. I dag har några anmält sig sjuka. Hoppas, att det inte är coronan.

De här städdagarna är också ett sätt för alla att träffas för att umgås och diskutera gemensamma problem. De senaste åren har det det varit stor omsättning på lägenheterna med svagt stigande priser. Räknar med att träffa många nya människor som inte varit med förut.

ulflan

Forumveteran
Hej

Nu kl 8 blir det hummerfiske, leverera humrar och sen kl 13 ska vi byta två pålar i en brygga, så det blir en vanlig arbetsdag trots att jag egentligen fyller år idag, men det är ju inte så mycket att fira när man blir 62 år, jag har ju dessutom fiskat hummer ofta på mina födelsedagar, vi får väl ta med några extra bärs ut på sjön,

Men vi får väl fira lite på söndag, då börjar vi med frukostbuffe på Tanumstrand, sen blir det tårta och kaffe hemma.

Mvh isan lover
Grattis på födelsedagen. För en ostkustbo låter ditt sätt att fira födelsedagen som attraktivt och värdigt..

eirkar

Aktiv medlem
Hej

Mvh isan lover
Grattis IL på födelsedag :clap_tranparent::clap_tranparent::clap_tranparent:Hoppas på lyckat hummerfiske .

brt666

Forumräv
I dag har min bostadsrättsförening städdag, Vi ska kratta löv och göra rent i soprummen. Jag började i går genom att handla till korvätningen efter arbetet. Har köpt mycket godis till barnen. I dag har några anmält sig sjuka. Hoppas, att det inte är coronan.

De här städdagarna är också ett sätt för alla att träffas för att umgås och diskutera gemensamma problem. De senaste åren har det det varit stor omsättning på lägenheterna med svagt stigande priser. Räknar med att träffa många nya människor som inte varit med förut.
Jo, det blir säkert en trevlig tillställning.
Hälften av medlemmarna är för gamla för att hjälpa till och andra hälften har inte lust att plocka sopor i en ruggig lördag i Oktober så de ursäktar sig med sjukdom/ungar/jobb.
Så du får nog stå där själv med din kratta.
Men alla har givetvis röstat för att inte ta in någon extern firma att utföra jobbet för då kanske man måste höja avgiften och då går bostaden ned i värde!
Been there, done that. Ingen mer bostadsrätt för mig.

Audirs2

Forumveteran

Hej Ulf! Har ni upphandlat svetshjälp redan? Ifall något som behöver svetsas går sönder;)! He he, känner en som har svetsfirma!www.lindroossvets.se:cool:

ulflan

Forumveteran
Hej Ulf! Har ni upphandlat svetshjälp redan? Ifall något som behöver svetsas går sönder;)! He he, känner en som har svetsfirma!www.lindroossvets.se:cool:
Tror inte att vi anlitat någon svetsare de senaste 20 åren men vet inget om framtiden. Vår nästa reparatör är för våra dåliga fasader. Vi har enstegstätning med div bekymmer.

Städdagen genomfördes framgångsrikt med hjälp av ett tiotal pigga medarbetare i åldern 2 till 10 år. De såg till att åtgången på läsk och godis blev den budgeterade. Inget till återvinningen.

Trådstartare Liknande trådar Forum Svar Datum
Nam Falang Webhotell för thaisnack.se Teknikrelaterat 0
Pepsi Teknikfråga Thaisnack Teknikrelaterat 32
Pepsi Hur funkar Thaisnack mm Allmänt thailandforum 8
A Thaisnack öppnar på nytt, nu med ny ägare Allmänt thailandforum 37
Jo-Be Thaisnack.se Ordet är fritt 5
Krille Trådar jag önskar se på ThaiSnack Allmänt thailandforum 0
Kycklingen Bli social med ThaiSnack! (Följ ThaiSnack på Facebook och på Twitter) Allmänt thailandforum 1
Pepsi Foto på medlemmar på Thaisnack... Ordet är fritt 19
A ThaiSnack fyller 10 år den 8 Augusti 2015 Allmänt thailandforum 33
M thaisnack på facebook? Teknikrelaterat 7
Kycklingen ThaiSnack i mobilen. Användningstips. Hjälp och tips samt förslag 0
A Vinn en superfräck ThaiSnack-T-Shirt Allmänt thailandforum 31
P Odla med ThaiSnack Allmänt thailandforum 38
Kycklingen Tips och exempel om hur du använder ThaiSnack forum Hjälp och tips samt förslag 5
Berralund ThaiSnack har fått mobilanpassad design och nytt utseende Ordet är fritt 61
Berralund Välkommen till ThaiSnack.se Allmänt thailandforum 680
Kycklingen ThaiSnack träff Allmänt thailandforum 10
A thaisnack Thailändskt reseforum 1
Berralund Hur bor ni CM:are? Ordet är fritt 10
A Vädret i Thailand just nu ? Allmänt thailandforum 16
A Swede with Thai wife found dead just days after being involved in a dispute over road accident Allmänt thailandforum 1
A Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här! Ordet är fritt 401
A Beräknad handläggningstid för uppehållstillstånd just nu? Uppehållstillstånd och visum mm 14
Långeman Just nu 20 Svenskar i Thailändska fängelser enl.Syd svenskan Allmänt thailandforum 12
A Just nu lyssnar ja på ... (Inga dåliga låtar tillåtna i denna tråd) Ordet är fritt 10
Grannen Olsson Vad tror din fru/flickvän/man/pojkvän att du gör just nu? (-och vad gör du?) Ordet är fritt 7
A Vad dricker du just nu? Ordet är fritt 2216
Kycklingen Vad händer med Norwegian just nu? Är flyget till Thailand inställt? Thailändskt reseforum 126
A Vad lyssnar ni till just nu? Allmänt thailandforum 1
B Tips just nu - SVT1 - Rolling Stones – exile on main street Ordet är fritt 3
A Populärast Thai musik just nu Thailändsk kultur och traditioner 1

Liknande trådar

Topp