Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Besikta kompisen Volvo , den går ett år till :upanddown: :upanddown:

06461DBE-BFA7-4BEC-B843-942B9A6427E3.jpeg
 
9,16km i Stockholm idag, snart har jag väl sett alla uteställena, nästa gång man kommer hit får man väl se på inneställena ;)

Screenshot_20201021-153542_Samsung Health.jpg
Du får väl promenera till Hornsgatan 126, Thailändska Tigern.
Dagtid är det inte så mycket folk, men du har mat.
Du ville hålla dig undan risker, så du bör inte stanna till kvällen. De är den typ ställe som stänger först när folket tröttnar framåt 04 eller så.
 
Du får väl promenera till Hornsgatan 126, Thailändska Tigern.
Dagtid är det inte så mycket folk, men du har mat.
Du ville hålla dig undan risker, så du bör inte stanna till kvällen. De är den typ ställe som stänger först när folket tröttnar framåt 04 eller så.
Jag äter på hotellrummet och att jag skulle gå och äta på ett Thaiställe i Sverige eller ens besöka ett finns inte på tavlan, äter ju knappt thaimat i Thailand.
 
Jag äter på hotellrummet och att jag skulle gå och äta på ett Thaiställe i Sverige eller ens besöka ett finns inte på tavlan, äter ju knappt thaimat i Thailand.
Fast får väl börja äta Thaimat nu när man skall gå hemma inte dyr farangmat och ut o käka varje dag.
Nu har vi snackat.
Jag skall höra av mig sa dom när jag kan börja segla vikarieturer.
Får se efter nyår, ingen stress, kan pandemin gå över nån gång kan jag söka tillbaks till fastanställning.
Jag är en enkel man och har lite tid att ta igen hemma.
Och kan man ta nån vikarietur då och då...
Som någon skrev det ryker i andra skorstenar.
Är ju bara tänkt tillfälligt tills det blir lite normalitet.
 
Du får väl promenera till Hornsgatan 126, Thailändska Tigern.
Dagtid är det inte så mycket folk, men du har mat.
Du ville hålla dig undan risker, så du bör inte stanna till kvällen. De är den typ ställe som stänger först när folket tröttnar framåt 04 eller så.

Varför skall han till Stockholms "thaibordell" och kolla på gamla kärringar?

För det är enda anledningen att besöka Tigern, för det finns bättre thaimat på andra ställen.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp