Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Frasse

Aktiv medlem
Får se om det blir tjocka i dag också, igår såg jag inte till andra sidan.
D5925ED7-348E-41A7-B7B3-D992C1826CE9.jpeg

PanPan

Forumveteran
Handlat lite krypto köpte lite BC nu när den låg på 48800 dollar, får hoppas den går upp därifrån, köpte lite ETH samtidigt.
Har ju gått ner en del så får hoppas det var köpläge ;)
Sen har jag var på en promenad.
Också fixat en företagssida på FB men inte riktigt klar, men måste hem nu, hämta frugan och sen ungarna och kolla fotbollsträning.
Får fortsätta med B-sidan imorrn.

ulflan

Forumveteran
Varit uppe två timmar nu. Programmet för i dag är tvätt och genomgång av vinden för att minska volymen av det som ska med till nya lägenheten. Räknar med att hinna med en sväng till Frälsis med div gåvor främst böcker.

Hoppas på att börsen går upp i dag. Nu håller rapportsäsongen på att avslutas. Svenska företag förefaller ha klarat sig relativt bra trots C 19.

kurant

Forumveteran
Du bevisade precis att du inte vet ett skit om moderna bilar. Jag skrattar ihjäl mig 5555555
Du är väl en som gått på myten att bara märkesverkstäder klarar av att göra en normal service på en modern bil.
Jag skrattar lika mycket här för det behövs inte.

Fortsätt att betala tre gånger för mycket för en normal service...
olja, filter och tändstift.... 55555

En sak som EU är att tacka för.
Fristående verkstäder har rätt att serva och utföra reparationer under garantitiden.
Även rätt att ha tillgång till programvaror för diognastik, monopolet försvann så det blev konkurrens....

Audirs2

Forumveteran
Du är väl en som gått på myten att bara märkesverkstäder klarar av att göra en normal service på en modern bil.

Fristående verkstäder har rätt att serva och utföra reparationer under garantitiden.
Även rätt att ha tillgång till programvaror för diognastik, monopolet försvann så det blev konkurrens....
Nått bra med Eu i alla fall! :beer:

apknug

Aktiv medlem

Nej, men jag känner många som klarar av att serva sin egen bil för under 1000kr istället för märkesverkstadens 7000/kr för en halvtimme.
En blåsning av stora mått.
Olja, filter och jobb kostar det dubbla eller mer för en dyrare bil fast det är samma filter och kanske någon liter extra olja.

Helt rätt! Inte fasen ska man betala överpris på Mekonomen, Meca etc.

Ett olja olja och filterbyte klarar man lätt själv!

PanPan

Forumveteran
Helt rätt! Inte fasen ska man betala överpris på Mekonomen, Meca etc.

Ett olja olja och filterbyte klarar man lätt själv!
Har man en nyare bil som tex Krister så är det väl viktigt med servicedokumentation om han vill sälja den om par år, en egen skriven servicerapport är väl inte så accepterad?
Jag själv kör service på Nissan så jag får i boken att service är gjord.

in-ka

Forumräv
Har man en nyare bil som tex Krister så är det väl viktigt med servicedokumentation om han vill sälja den om par år, en egen skriven servicerapport är väl inte så accepterad?
Detta med service, vi har en gammal bil som jag lagar själv å helst skulle jag vilja ha en riktigt gammal med förgasare och brytartändning ingen jävla datamaskin på hjul

Nam Falang

Forumveteran

Du lever i det blå försök inte ändra på det. Du vet inte vad du snackar om. Inse att det finns en värld full av personer som har andra mer uppdaterade kunskaper än dina egna. Hur går det med båten? Det är mer intressanta inlägg från dig.

apknug

Aktiv medlem
Fast då får du väl service? Nu snackar vi typ 70 tal med bara ny olja o oljefilter som man kan göra själv. Kom ner till vår nivå..... Ingen jävla data

Liknande trådar
Trådstartare Titel Forum Svar Datum
Nam Falang Webhotell för thaisnack.se Teknikrelaterat 0
Pepsi Teknikfråga Thaisnack Teknikrelaterat 32
Pepsi Hur funkar Thaisnack mm Allmänt thailandforum 8
A Thaisnack öppnar på nytt, nu med ny ägare Allmänt thailandforum 37
Jo-Be Thaisnack.se Ordet är fritt 5
Krille Trådar jag önskar se på ThaiSnack Allmänt thailandforum 0
Kycklingen Bli social med ThaiSnack! (Följ ThaiSnack på Facebook och på Twitter) Allmänt thailandforum 1
Pepsi Foto på medlemmar på Thaisnack... Ordet är fritt 19
A ThaiSnack fyller 10 år den 8 Augusti 2015 Allmänt thailandforum 33
M thaisnack på facebook? Teknikrelaterat 7
Kycklingen ThaiSnack i mobilen. Användningstips. Hjälp och tips samt förslag 0
A Vinn en superfräck ThaiSnack-T-Shirt Allmänt thailandforum 31
P Odla med ThaiSnack Allmänt thailandforum 38
Kycklingen Tips och exempel om hur du använder ThaiSnack forum Hjälp och tips samt förslag 5
Berralund ThaiSnack har fått mobilanpassad design och nytt utseende Ordet är fritt 61
Berralund Välkommen till ThaiSnack.se Allmänt thailandforum 680
Kycklingen ThaiSnack träff Allmänt thailandforum 10
A thaisnack Thailändskt reseforum 1
S Women gold panners are rare winners in Covid-hit economy Thailändska Nyheter 2
Berralund Hur bor ni CM:are? Ordet är fritt 10
A Vädret i Thailand just nu ? Allmänt thailandforum 16
A Swede with Thai wife found dead just days after being involved in a dispute over road accident Allmänt thailandforum 1
A Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här! Ordet är fritt 458
A Beräknad handläggningstid för uppehållstillstånd just nu? Uppehållstillstånd och visum mm 14
Långeman Just nu 20 Svenskar i Thailändska fängelser enl.Syd svenskan Allmänt thailandforum 12
A Just nu lyssnar ja på ... (Inga dåliga låtar tillåtna i denna tråd) Ordet är fritt 10
Grannen Olsson Vad tror din fru/flickvän/man/pojkvän att du gör just nu? (-och vad gör du?) Ordet är fritt 7
A Vad dricker du just nu? Ordet är fritt 2216
Kycklingen Vad händer med Norwegian just nu? Är flyget till Thailand inställt? Thailändskt reseforum 126
A Vad lyssnar ni till just nu? Allmänt thailandforum 1
B Tips just nu - SVT1 - Rolling Stones – exile on main street Ordet är fritt 3
A Populärast Thai musik just nu Thailändsk kultur och traditioner 1

Liknande trådar

Topp