Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Camber vinkeln är inte så lått att se olika på alla bilar även toin, toout vist kan man se en stor avikelse bara att titta längst efter bilen,
framhjul mot bakhjul om dom har samma mått
Efter träff med Buzzen och Atom så blev det hemresa idag till HH. och NU medan jag väntar på att Vintern ska slå till så hjälper jag till med bild, musik och video projekt för familjen. Kul det där ......när man inte längre behöver vara ansvarig för något. Näpp, systrar styr och jag bara ......maipenrai....
Och för Er som kollar video länkar. Youtube och lite TikTok ja som sagt, tiderna förändras men fortfarande kul att leka med ljud och bild.
Syster samt min älskade Aich.
Jag har bakat sockerbomber till min mor, en liten lax bit i ugnen, ska göra en citron/dill sås till det. (Tyvärr pulver sås)
Sambon ligger nerbäddad i soffan med huvudvärk och ont i lederna
Jag har även varit iväg och veckohandlat åt oss och till mor, håller nu på med middagen som består av fläskytterfilé, kokt potatis med brun/gräddsås.
Har även hällt upp mitt första glas vitt vin för denna lördagen.
Så MyNoBuzz finns fortfarande i Thailand. Vet att det sprack med dåvarande fru (tiden kring TT) och att han hittade en ny - fortfarande samma och är det Pattaya som gäller även nu?
Så MyNoBuzz finns fortfarande i Thailand. Vet att det sprack med dåvarande fru (tiden kring TT) och att han hittade en ny - fortfarande samma och är det Pattaya som gäller även nu?
Vi har bokat 3 nätter i närheten av där ni håller till. Början på december har hon långhelg då bär det iväg. Lagom långt, gillar inte att sitta i bilen.
Vi har bokat 3 nätter i närheten av där ni håller till. Början på december har hon långhelg då bär det iväg. Lagom långt, gillar inte att sitta i bilen.
Jag tycker om området efter våra dagar här. I morgon blir det BKK igen. Ett råd. Fundera på att ta med varma kläder. Det missade frugan och jag. Därför har vi frusit i onödan.
Jag tycker om området efter våra dagar här. I morgon blir det BKK igen. Ett råd. Fundera på att ta med varma kläder. Det missade frugan och jag. Därför har vi frusit i onödan.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.