Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Här håller hon på med sitt egna lilla projekt, tyvärr så var dom små vita stenarna slut för tillfället...

20240211_120618.jpg
Precis sådan gång la jag, var fint i början men tom i den sanden så växer det, idag är det inte lika kul ;)
Jag la dubbelt lager av en väldigt tjock plastduk först, sen sand som hon gjort, sådana stenplattor och sten.
När regnsäsongen börjar växer det tom sidled här nere ;)
Nu tänkte jag ta frugan och sonen, åka till någon firma och se vad dom skall ha för att gjuta betong och lägga stenplattor.
Blir 70m2 så sparar vi en lite gräsplätt.

Är hemma i dag. Släktens unge man kom på det universitet och den IT-linje som han ville så det firas lite försiktigt. Han har varit flitig och deltagit i flera tävlingar i hur man programmerar robotar. Hans skollag har vinnit flera gånger. Har varit och sett en del prisutdelningar. Tror att det skulle vara bra att svenska skolor hade tävlingar i olika ämnen i stället för bråk. Tävlingar kanske inte passar in i PK-världen!?

Dom råddar bäst dom kan just nu. Orkar inte bry mig om att läsa om rättigheter. Jag drabbas inte så hårt. Reser ensam utan barn. Kommer hem en dag senare är inte hela världen. Bara tristessen som är jobbig.
Kommer du hem mer är 4h försent så har du rätt till 600€, det är 6 800 kr idag.

Det är lika mycket som hela biljetten kan kosta, jag tar lätt 4h försening för att få en gratisresa till Thailand.

Kommer du hem mer är 4h försent så har du rätt till 600€, det är 6 800 kr idag.

Det är lika mycket som hela biljetten kan kosta, jag tar lätt 4h försening för att få en gratisresa till Thailand.
Frun blev försenad men fick ingen ersättning utifrån EU-regler, då det tydligen inte gäller för resor utanför EU? Däremot fick vi några hundralappar genom att resan var betald med kreditkortet, där man har några försäkringar på köpet.

Frun blev försenad men fick ingen ersättning utifrån EU-regler, då det tydligen inte gäller för resor utanför EU? Däremot fick vi några hundralappar genom att resan var betald med kreditkortet, där man har några försäkringar på köpet.

Åkte hon med ett flygbolag registrerat inom EU?

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
2 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar