Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Och nu tårta, det blir bara bättre och bättre!

IMG20240331201439.jpg

IMG20240331201503.jpg

Väntar på att hästarna på Romme travet ska komma igång så vi kan om möjligt inkassera en mängd vinstpengar till vårt andelsspel och avsluta påskhelgen med ett +, visst är det största alternativet att önska men ett mindre gör ingen illa heller, kanske att "Egot" får sig en liten törn när det visar sig stämma vad slutet blev!?.

@JBK.Ltd.

Hej

Idag har vi sjösatt pojkens båt ovh hängt ut badstegen vid bryggan, då passade jag och grannen på att ta årets första dopp, det var helt ok eftersom solen sken ifrån en klarblå himmel, det var 5 grader i vattnet.

Mvh isan lover
Ingen sol här. Men bad utomhus blir inte aktuellt vid vattentemperatur under 25 grader. Var försiktig med hjärtat så att det inte får en köldchock.

Ingen sol här. Men bad utomhus blir inte aktuellt vid vattentemperatur under 25 grader. Var försiktig med hjärtat så att det inte får en köldchock.
Hej

Det borde väl fungera nästan lika bra som en hjärtstartare, vi hoppade ifrån bryggan och sen var det försent att ångra sig, men ärligt talar var vi inte i vattnet någon längre stund, men man kände sig faktiskt betydligt piggare efter ett dopp.

Mvh isan lover

Fick hjälp av en lokal elektriker att montera ihop vårt Carsbrella Sunshine B tältgarage L 550 x B 250 x H 215 cm viket tog ca två timmar. Elektrikern hade en borrmaskin för att borra hål genom markplattorna och en bit ner i cementen under för att sätta plug i för skruvarna som håller förankringsöglorna på plats. ihopskjutet är tältgaraget bara 70-80 cm så vändplatsen för vår bil är oförändrat. Ska prova att sätta en fläkt som blåser in luft genom ett av ventilationsfönstren med nät på långsidorna med också det andra öppet hur detta påverkar temperaturen inne i tältgaraget? Detta skall endast användas vid långtidsförvaring.

IMG_1067.jpeg

IMG_1077.jpeg

Jag o min brassekompis var ju i lördags och levererade möbler till en Bilhandlare i Bangkok. Han hade en Lambo jag blev lite sugen på.

Idag var jag och frugan hos en som säljer maskiner till vägarbeten. De kommer att ha ett event på lördag denna vecka för branchfolk. Vi kommer möblera mötesrummet åt dem.

Lumphandlaren börjar komma upp sig 555 ;)

Screenshot_20240402_132649_Maps.jpg

20240330_112707.jpg

20240402_124603.jpg

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A