Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Väntar på att hästarna på Romme travet ska komma igång så vi kan om möjligt inkassera en mängd vinstpengar till vårt andelsspel och avsluta påskhelgen med ett +, visst är det största alternativet att önska men ett mindre gör ingen illa heller, kanske att "Egot" får sig en liten törn när det visar sig stämma vad slutet blev!?.
Idag har vi sjösatt pojkens båt ovh hängt ut badstegen vid bryggan, då passade jag och grannen på att ta årets första dopp, det var helt ok eftersom solen sken ifrån en klarblå himmel, det var 5 grader i vattnet.
Idag har vi sjösatt pojkens båt ovh hängt ut badstegen vid bryggan, då passade jag och grannen på att ta årets första dopp, det var helt ok eftersom solen sken ifrån en klarblå himmel, det var 5 grader i vattnet.
Det borde väl fungera nästan lika bra som en hjärtstartare, vi hoppade ifrån bryggan och sen var det försent att ångra sig, men ärligt talar var vi inte i vattnet någon längre stund, men man kände sig faktiskt betydligt piggare efter ett dopp.
Fick hjälp av en lokal elektriker att montera ihop vårt Carsbrella Sunshine B tältgarage L 550 x B 250 x H 215 cm viket tog ca två timmar. Elektrikern hade en borrmaskin för att borra hål genom markplattorna och en bit ner i cementen under för att sätta plug i för skruvarna som håller förankringsöglorna på plats. ihopskjutet är tältgaraget bara 70-80 cm så vändplatsen för vår bil är oförändrat. Ska prova att sätta en fläkt som blåser in luft genom ett av ventilationsfönstren med nät på långsidorna med också det andra öppet hur detta påverkar temperaturen inne i tältgaraget? Detta skall endast användas vid långtidsförvaring.
Jag o min brassekompis var ju i lördags och levererade möbler till en Bilhandlare i Bangkok. Han hade en Lambo jag blev lite sugen på.
Idag var jag och frugan hos en som säljer maskiner till vägarbeten. De kommer att ha ett event på lördag denna vecka för branchfolk. Vi kommer möblera mötesrummet åt dem.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.