Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Vi i mustangklubben hade möte i Pattaya

20240330_160358.jpg

1711792768264.jpg

1711792750655.jpg

Incheckade och klara för hemfärd. Hastighetsrekord genom incheckningen. Självincheckningsmaskiner, massor lediga, bagagedrop utan minsta kö med självbetjäning, inga köer i säkerhetskontrollen och ingen kö vid immigration !
Har aldrig hänt förut så nu sitter man här med massor av tid över.

IMG_20240402_224127.jpg

IMG_20240402_222646.jpg

IMG_20240402_222641.jpg
Du får ta fram Soldf och läsa om gamla saker då!

Jag skall köra 19-åringen till Trafikverket i Lund, han skall göra teoriprovet för körkort. 50/50 tror han själv, klarar han det har jag lovat honom att betala uppkörningen.
Och han klarade teoriprovet på första försöket, 55 rätt krav 52. Stolta föräldrar som gärna betalar körprovet 1425 kr inkl bil från Trafikverket. :thumbsup:

Jag har kollat mig själv på nätet och det gick inte. Tror jag fick 48 rätt. Visst är det mycket svårare nu trots att allt görs på datorn. Jag fick lappen 1974 så 50 års hittills prickfri körning i år.
Finns nog en hel del skyltar som jag inte skulle kunna ge rätt svar på. Peppar, peppar men lyckats med 45 års prickfri körning, så det som är nödvändigt kanske jag kan? :xmas_smiley:

(Torskade iofs i en trafikkamera och fick betala 800:-, så kan det gå när man är ensam på en väg med fri sikt, gott väglag och håller nästan 80 på en 70-väg. :'( )

Jag har kollat mig själv på nätet och det gick inte. Tror jag fick 48 rätt. Visst är det mycket svårare nu trots att allt görs på datorn. Jag fick lappen 1974 så 50 års hittills prickfri körning i år.

48 utan att direkt plugga.
Läs en dag om datumzoner och någon form av Trafikverkets ”personliga förutsättningar”, eller vad det nu heter, så är man i mål.

Har gjort några tester och att teorin är svår är en myt.

Finns nog en hel del skyltar som jag inte skulle kunna ge rätt svar på. Peppar, peppar men lyckats med 45 års prickfri körning, så det som är nödvändigt kanske jag kan? :xmas_smiley:

(Torskade iofs i en trafikkamera och fick betala 800:-, så kan det gå när man är ensam på en väg med fri sikt, gott väglag och håller nästan 80 på en 70-väg. :'( )

Ja, och vad skylttyperna heter är väl kanske en grej.
Men jag tror att de flesta som har körkort skulle klara av teoriprovet ganska lätt

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar