Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

Avslutar natt/morgonvakten med ett axelpass.
Får vi se om blir en runda till ut idag eller offhire och Stavanger 1 vecka innan vi går på långtidskontraktet.

20241029_062620.jpg

Är i Kanchanaburi omgiven av ett antal tanter som pratar mycket. Jag sitter med min dator och har det bra. I morgon ska det bli turism för mig. Det gillar jag. Ska försöka på Dödens Järnväg i år. Tycker om att åka tåg i Thailand. Både vanliga och utflyktståg med mat.

Här odlas mycket sockerrör. Skörden har inte börjat än.

Är i Kanchanaburi omgiven av ett antal tanter som pratar mycket. Jag sitter med min dator och har det bra. I morgon ska det bli turism för mig. Det gillar jag. Ska försöka på Dödens Järnväg i år. Tycker om att åka tåg i Thailand. Både vanliga och utflyktståg med mat.

Här odlas mycket sockerrör. Skörden har inte börjat än.
I december börjar man elda fälten med sockerrör i Kanchanaburi.
Då bör du inte vara där.

Brorsan har kommit ner för att stanna över vintern. Igår hälsade han på äldsta grabben på Chula och idag plockade han upp minstingen från skolan.

AR2.jpg

Dags för muskelmat på Alexanders German brewery, minstingen klämde i sig en vuxenportion schnitzel.

Tu3.jpg

Bäst att stretcha ordentligt så det går klämma ner dessert också.

Tu2.jpg

/ SatanG

Sitter i utkanten av templet och väntar på att första steget i sorgehögtiden ska starta. Jag är inte med i den närmare kretsen och dessutom saknar jag lämplig uniform. Maten är uppäten. Begravningsöl har inte funnits. Min tolkning är att blir läsk efter högtiden. En nong går runt och bjuder på godis.

Norge har börjat med drive in för tåg nu åxå! :xmas_smiley: Dom är nog först i världen med detta!?

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar