Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Tjejen tycker att Pattaya är helt ok och köper hela paketet, tom en sväng på gogo är ok [emoji4]
 
Show på Havana Social Sukhumvit rd soi 11 Bkk. Kl 20.30 (cirka)

Capoeira med Krille o João
FB_IMG_1518240166699.jpg
Vilket datum? Åker till BKK idag. Bor på Soi 11 bara ett stenkast från Havanna. Där har man spenderat några kvällar. :)
 
Med risk för att bli kallad idiot, lyfter jag gärna fram någon som är duktig på champagne:)

Hittade en flaska champagne i gömmorna som jag fick av en polare som importerar och sätter egna etiketter när jag fyllde 50 för 4 år sedan. Vågar inte fråga honom då jag vet att det han importerar är svindyrt:rolleyes:och risken för bäst före är passerat.

Finns det någon själ här som har koll, blir champagne dåligt med åren? Kan säkert googla detta, men slänger ut frågan här bland finsmakarna;):)
20180209_181005.jpg
Man dök vid Åland förra eller för förra sommaren och tog upp denna ädla dryck, man öppnade den 300 år gammla flarran och den va helt ok sa dom!
 
Vi hade en fin dag utan snö eller regn, men gäddorna högg bara på morgonen, efter halv elva, helt dött.
Min tjej är fantastisk på att tillaga fisk,, men jag tycker inte om smaken av gädda, ska kanske bli fransman där de gillar keneller på gädda. Heja HVeeeeeeeeeeeeeeeee.

Den skall ugnstekas i curry
 
Fungerar tyvärr inte här ombord, hemma har vi dom kanalerna. Men här skall man för tusan arbeta och inte titta på en massa fuskande s k idrottsmän / kvinnor. :rolleyes:

Vad slags jobb har du?
På mott jobb gör man en del jobb och när man har gjort det så gör man lite som man vill.
Dock så befinner jag mig i Norge, som bekant. Och då undgår vi eventuella risker med att bli förnedrad. Så all OS är alltså förbjuden om man ska kunna vistas här med äran i behåll.
 
Vad slags jobb har du?
På mott jobb gör man en del jobb och när man har gjort det så gör man lite som man vill.
Dock så befinner jag mig i Norge, som bekant. Och då undgår vi eventuella risker med att bli förnedrad. Så all OS är alltså förbjuden om man ska kunna vistas här med äran i behåll.
5555, ja tveklöst är det så. Vi har ju en enorm tur som kom iväg från farten på Norge lagom till fuskarnas eldorado. Finland är ju inte precis känt för att vara avhållsamma vad gäller den biten.
 
Du har väl internet
Men du kanske inte gillar sport
Ja visst har vi internet men vår WiFi ombord är så slö att det inte fungerar. Möjligen eget 4G när vi är nära land.

Och visst är jag sportintresserad men tycker det är meningslöst när det inte tävlas rent och därmed på lika villkor. Älskar t ex ishockey och fotboll även om det väl inte är helt rent där heller.
 
Just nu sitter jag och önskar ett abrupt dyk för den svenska kronan, ett glädjeskutt av den norska kronan och ett OS guld till den thailändska bahten.
Den 15:e skickas det i vanlig ordning pengar till Sverige.
Thb är på väg åt rätt håll igen medan den norska kronan inte riktigt vet vad den vill.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp