Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Min Border Collie mix hemma i Sverige :)

IMG_20180210_201857.jpg
5555 En typisk lathund... Chattjar... :)
 
Fick äntligen bytt till sommarpuckar.
360:- är ju nästan i paritet med vad man hade fått betala i Thailand.
Det känns ju onekligen dumt att göra det själv till sådana priser, men då får man ju vänta på att det ska passa firmorna.
Så talar en sann latmask - precis som jag. Tror jag får betala 600:- med hotell, det är värt varenda krona. :)
 
Så talar en sann latmask - precis som jag. Tror jag får betala 600:- med hotell, det är värt varenda krona. :)
Ja, det är värt pengarna, det kan man inte komma ifrån.
Mitt problem är att jag kan få en väldans lust att kasta på sommardäcken en torsdag kl 23.00 och då blir jag sne när det inte är öppet.
Gillar att få saker gjort när det passar mig, men ibland så får man faktiskt ge upp den kontrollen.
Nåja, tog hem vinterdäcken, så får man se hur man gör till vintern. Kanske man är lat och då blir det däckhotell.
 
Fick äntligen bytt till sommarpuckar.
360:- är ju nästan i paritet med vad man hade fått betala i Thailand.
Det känns ju onekligen dumt att göra det själv till sådana priser, men då får man ju vänta på att det ska passa firmorna.
Jag hade en tid idag 11.40, jag var där prick. 5 minuter senare gled jag iväg på nya sommarsulor.

Skulle aldrig få för mig att byta själv, när det gäller bilen är jag lat som fn;)
 
Jag hade en tid idag 11.40, jag var där prick. 5 minuter senare gled jag iväg på nya sommarsulor.

Skulle aldrig få för mig att byta själv, när det gäller bilen är jag lat som fn;)

Ja, det kan nog mycket väl bli däckhotell för min del till vintern och boka tid till både vinter och sommarbyte.
Hade jag haft en lyft hade jag nog gjort det själv. För satans tråkigt när man kör domkraft.
 
Jag, persoligen skulle ha valt Thaihotell har aldrig så jag vet varit på ett däckhotell:rolleyes:

Om det gällde mig själv så hade jag nog tagit ett hotell i Thailand, om det sedan är ett ”thailhotell” eller ett hotell kan kvitta.
För mina vinterdäck så känns det tveksamt om jag hade betalat några större summor för att dom ska bo bra under tiden jag förvarar dom.

Sedan får man skärpa till sig med skrivningen så det inte kan tolkas in några syftningsfel
 
Nu är vi på väg söderut igen i södra Bottenhavet, sol från en molnfri himmel är det och en måttlig nordvästlig bris. Återigen på väg mot Göteborg där vi skall lasta för Oslo, kort resa med andra ord. Därefter Brofjorden - Göteborg och hem om planen håller. Så i slutet av nästa vecka kan man förhoppningsvis njuta av lite vårvärme hemma i trädgården.
 
Nu är vi på väg söderut igen i södra Bottenhavet, sol från en molnfri himmel är det och en måttlig nordvästlig bris. Återigen på väg mot Göteborg där vi skall lasta för Oslo, kort resa med andra ord. Därefter Brofjorden - Göteborg och hem om planen håller. Så i slutet av nästa vecka kan man förhoppningsvis njuta av lite vårvärme hemma i trädgården.
Hur många knop görs det? Hälsar Audi utbildad på skeppsvarv 1978-1979.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp