Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Sitter och väntar på transport till flygplatsen.

20181009_120807.jpg


20181009_080505.jpg


20181009_080446.jpg


20181009_080405.jpg
 
Två dagar med mycket väntan och prover på sjukhuset och nu är det bekräftat det jag misstänkte att frun har diabetes.
Hon har kämpat emot läge för att slippa äta grönsaker och fiberrik kost istället för ris, vitt bröd och socker trots läkarnas tidigare uppmaningar.
Vi får lägga om kosten och mer motion för henne och hon verkar fattat allvaret med detta.
Återbesök i november för nya prover om diabetes men även för de dåliga hormonvärdena.
 
Läser en bok, Pol Pots leende av Peter Fröberg Idling.

Kommer inte ihåg när jag läste en bok senast. Läser hela dagarna men bara tekniska specar, mail, faktaböcker, teknisk litteratur osv.

Riktig spännande, redan läst 154 sidor :)
 
Jag sitter och kollar på tågbokningar till Göteborg på torsdag. Dags att börja jobba med andra ord. 4 veckor blir det denna gången följt av lika många hemma. Som vanligt känns ett motstånd men det brukar gå över när man väl är ombord.
 
Tackar, imorrn blir det att träffa gänget, den lille grabben "farfar" kallar vi han för han är mest lik min farsa, till och med i byn kallar dom han farfar nu.
Kunde inte gå när jag var hemma sist.

1539099389584.jpg


1539099381326.jpg


1539099367307.jpg
Det är otroligt roligt, dom växer enormt fort. Jag är så oerhört tacksam för att jag fick bli farsa till slut, det är fantastiskt.
 
Fan vilken tråd var det som frogface himself he with a stucked stick stocked in a wrong place, complained last time.
Oooh my budda I had som serious ooh , to say but when I tried to find out the name ouch assdick, I forgot what it was.
f*** it, now I stucked with fat turkeys same same.
 
Då en annan fyller gubbe i slutet på månaden så blir det att ro ihop en sanslöst rolig weekend för kidsen.
Nu dammsuger jag hotellen i Hua hin för att se vilket ställe som ligger inne med bästa möjliga kids club och pool för en 3/7-åring.
De ställen som just nu toppar listan är Grand Hyatt och Sheraton, förslag är välkomna.
Mövenpick har sjyssta bungar men verkar tappa vad det gäller kids club, någon som vet?

/ SatanG
 
Då en annan fyller gubbe i slutet på månaden så blir det att ro ihop en sanslöst rolig weekend för kidsen.
Nu dammsuger jag hotellen i Hua hin för att se vilket ställe som ligger inne med bästa möjliga kids club och pool för en 3/7-åring.
De ställen som just nu toppar listan är Grand Hyatt och Sheraton, förslag är välkomna.
Mövenpick har sjyssta bungar men verkar tappa vad det gäller kids club, någon som vet?

/ SatanG
Har ju för 17 Thailands näst största vattepark där och du kollar hotell pooler?
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp