Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Färden till nästa färja går också i tredjeklass.

20190113_072748.jpg
 
Har precis ätit Gai Yang och Som Tam Thai
Den maten blev mycket billigare än igår.
Men Gai Yang i min by i Isaan är mycket bättre än denna jag åt. Men, men man ska inte klaga över 135tb.:cool:
Men ingen värme här i CM längtar efter Bkk.
 
Har precis ätit Gai Yang och Som Tam Thai
Den maten blev mycket billigare än igår.
Men Gai Yang i min by i Isaan är mycket bättre än denna jag åt. Men, men man ska inte klaga över 135tb.:cool:
Men ingen värme här i CM längtar efter Bkk.

Du får åka och prova denna. Bästa grillade kycklingen och som tam jag ätit i CM.

Cherng Doi Roast Chicken
2/8 Suk Kasame Rd, Tambon Su Thep, Amphoe Mueang Chiang Mai, Chang Wat Chiang Mai 50200, Thailand
+66 81 881 1407
Google Maps
 
Precis hemkommen ifrån Nordstan. Nu får det allt dröja i alla fall 6 månader innan jag släpar mig dit igen...

Soffan och försöka somna tidigt som gäller då jag ska upp extra tidigt imorgon vilket inte lär bli lätt då jag gick upp vid lunch idag :)
 
Titt på nyheter innan det är dags för premiären på årets upplaga av "Så ska det låta". Ett trevligt och lättsamt program tycker jag. :)
 
Förbannat när en av fruarna sköter bokningar.
Nu blev vi utan bokade rum på hotellet för hon inte fixat depositionen som krävs.
Sen ser hon ut som en fågelholk.
Ett tredjeklassrum på ett backpackerställe var enda tillgängliga.

Nu ska vi köra runt och bada, äta och fota.
Kanske vi hittar bättre boende också.
 
Förbannat när en av fruarna sköter bokningar.
Nu blev vi utan bokade rum på hotellet för hon inte fixat depositionen som krävs.
Sen ser hon ut som en fågelholk.
Ett tredjeklassrum på ett backpackerställe var enda tillgängliga.

Nu ska vi köra runt och bada, äta och fota.
Kanske vi hittar bättre boende också.
:D:D:D Därför sköter jag alla flyg och hotellbokningar själv har inte tid för strul @kurant men vist var det roligt.:D:D:D:wai:
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp