Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Skrev det innan, tänker inte förstöra en dröm med att bära på en 1 åring, som man måste ha koll på hela tiden.
Resa med infants på sådana resmål där jag tänkt gå all in gällande lyx passar inte.
Så funderar på passande familjesemester med en 1 åring.
Singapore får vänta tills yngste blir äldre, det ligger kvar nästa år, en 2-3 åring är lättare än en 1 åring.
 
Skrev det innan, tänker inte förstöra en dröm med att bära på en 1 åring, som man måste ha koll på hela tiden.
Resa med infants på sådana resmål där jag tänkt gå all in gällande lyx passar inte.
Så funderar på passande familjesemester med en 1 åring.
Singapore får vänta tills yngste blir äldre, det ligger kvar nästa år, en 2-3 åring är lättare än en 1 åring.
Ju har läst det.
Tror du att det är bättre att ta honom på en kryssning?
 
Skrev det innan, tänker inte förstöra en dröm med att bära på en 1 åring, som man måste ha koll på hela tiden.
Resa med infants på sådana resmål där jag tänkt gå all in gällande lyx passar inte.
Så funderar på passande familjesemester med en 1 åring.
Singapore får vänta tills yngste blir äldre, det ligger kvar nästa år, en 2-3 åring är lättare än en 1 åring.

”en 2-3 åring är lättare än en 1 åring” Tror du ja :) Dom är snabba dom små krabaterna. Envisa också ;)
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp