Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Ute och letar risfält för tydligen enligt en del på forumet är det vad spenaten består av. Här har de ersatt risfälten med de förbannade kullarna. Jag ger upp sökandet och går hem och dricker en Leo.

IMG_20190618_171552.jpg
 
Ligger på rummet med Feber , hoppas för gudskull det inte är Dengue.. blev beten av 5-6 första dagarna vi v här.

Over and out
Går den upp och ner (febern) samt är hög även ont i muskler , Kontakta läkaren , Hur länge sedan är det du blev beten , Ink, upp till 2 v har jag för mig jag läst
 
Är ju influensatider där nere nu, sonen hade influensa för 1,5 månad sen.

Som joker skrev det vanliga är ca. 2veckor från det du blir biten till du får feber och symptom om det är dengue, så länge har du väl inte vart nere?


Nej så länge har jag inte varit nere , kan ju haft med mig något hemifrån oxå. Ska försöka sova nu och hoppas man är piggare imorgon
 
Otroligt vackert där!! Höga berg... Stor fin skog. Och Skånes djurpark.. Har man barn så skall man absolut åka dit.. :)
För dom oinvigda - Skånes djurpark ligger inte där men väl utanför Höör. Fint och vackert är det på båda ställena, rekommenderas. När man står på Kopparhatten tror man verkligen inte att man befinner sig i Skåne. :)
 
För dom oinvigda - Skånes djurpark ligger inte där men väl utanför Höör. Fint och vackert är det på båda ställena, rekommenderas. När man står på Kopparhatten tror man verkligen inte att man befinner sig i Skåne. :)
Jag glömde att skriva att missa inte närheten till Skånes djurpark.. Inte så himla långt därifrån.
Men för en Stockholmare eller liknande är det bara en liten biltur dit.
De hade faktiskt en djurpark där innan i Skäralid. Kanske nerlagd nu? Vi var där när vi gick i skolan..
 
Har varit hemma från jobbet idag, har åkt på en marschfot, kan liknas vid en stressfraktur.
Gör fortfarande ont, men måste bli bättre till övermorgon då dottern åker till Thailand. Vi ska hjälpa henne så långt vi får, sen åker vi vidare in till Copenhagen Plaza, och gör stan. Tjejen har ju aldrig varit där, och knappt jag heller:) (längesedan), så det bli iaf. ett besök på Tivoli, även Nyhamn med sina mysiga uteserveringar lär det bli.
 
Har varit hemma från jobbet idag, har åkt på en marschfot, kan liknas vid en stressfraktur.
Gör fortfarande ont, men måste bli bättre till övermorgon då dottern åker till Thailand. Vi ska hjälpa henne så långt vi får, sen åker vi vidare in till Copenhagen Plaza, och gör stan. Tjejen har ju aldrig varit där, och knappt jag heller:) (längesedan), så det bli iaf. ett besök på Tivoli, även Nyhamn med sina mysiga uteserveringar lär det bli.
Låter jättetrevligt, Wonderful Copenhagen!

Vi ger oss iväg till Kolmården imorgon förmiddag, det blir två nätter på Vildmarkshotellet. Ungarna, särskilt lille D är i extas. Bara att hoppas på bra väder, torsdag eftermiddag ser lite oroande ut. Men då kan man titta på delfinshowen.

Vi har inträde i 2 dagar så det bör bli succé.
 
Låter jättetrevligt, Wonderful Copenhagen!

Vi ger oss iväg till Kolmården imorgon förmiddag, det blir två nätter på Vildmarkshotellet. Ungarna, särskilt lille D är i extas. Bara att hoppas på bra väder, torsdag eftermiddag ser lite oroande ut. Men då kan man titta på delfinshowen.

Vi har inträde i 2 dagar så det bör bli succé.
Å herregud , mycket nära mitt boende , kör försiktigt , massor med gris och hjortar på vägarna här :thumbsup:
 
En liten kryssning vart det till en stad någonstans, men var? Frugan och dotter gillar dom vita båtarna nu, dom röda e tråkiga sa dom!:):wai:

IMG_20190616_164217.jpg


IMG_20190616_164147.jpg


IMG_20190616_164154.jpg
Silja Line on parempi kun Vikingki , se on totta , ja det stämmer bra ,:p Tror jag sett alla nitar i samtliga fartyg på dessa rutter , herregud vad många timmar jag tillbringat på dessa
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp