Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Tittar på detta.

20190908_212557.jpg
 
Blev en tur på 130 mil med HDn i helgen. Pitstop i Söderhamn på väg hem från Umeå. Klarade mig nästan från regn hela vägen både upp och ner.
Snickarn hade jobbat på bra i fredags med renovering. Nu har dom rivit klart så nu vänder det. Blir spännande.
Kollade F1 och nu springa i säng via duschen. Fullspäckat schema i veckan.

DB8046EE-7B58-4F8B-84AC-AFA988D70079.jpeg


2EBCBF81-2B34-482C-BF4B-04C623EA35D7.jpeg
 
Kröp ner i sängen efter första halvleken, när Norge ledde med 1-0. Ingen upplyftande match så långt även om Sverige räddade lite av äran senare. Ny skolvecka för barnen nu, snart dags att få liv i dom.
 
Blev en tur på 130 mil med HDn i helgen. Pitstop i Söderhamn på väg hem från Umeå. Klarade mig nästan från regn hela vägen både upp och ner.
Snickarn hade jobbat på bra i fredags med renovering. Nu har dom rivit klart så nu vänder det. Blir spännande.
Kollade F1 och nu springa i säng via duschen. Fullspäckat schema i veckan.

DB8046EE-7B58-4F8B-84AC-AFA988D70079.jpeg


2EBCBF81-2B34-482C-BF4B-04C623EA35D7.jpeg

Hade du sagt till så hade jag bjudit på kaffe i Umeå
 
Nedräkningen har börjat för färden till BKK med Thaiairways i början av oktober. Beställde biljetter i går med sonens hjälp. Bankerna har ju höjt säkerheten så mycket att det börjar bli svårt att genomföra en del transaktioner. Inte minst gäller detta Nordea som antagligen är den bank som för ögonblicket har den högsta säkerheten. I em blir det T-bana till ambassaden för att hämta ut passet. Har också påbörjat arbetet med att ställa saker på vänteläge. Började med Comhem och sparade en del.
 
Nedräkningen har börjat för färden till BKK med Thaiairways i början av oktober. Beställde biljetter i går med sonens hjälp. Bankerna har ju höjt säkerheten så mycket att det börjar bli svårt att genomföra en del transaktioner. Inte minst gäller detta Nordea som antagligen är den bank som för ögonblicket har den högsta säkerheten. I em blir det T-bana till ambassaden för att hämta ut passet. Har också påbörjat arbetet med att ställa saker på vänteläge. Började med Comhem och sparade en del.

Det låter lite skumt när du skriver att Nordea har högsta säkerheten när deras bolag Klarna har så usel säkerhet att de har blivit anklagade för ID-kapning/hjälp till ID-kapning.
 
Nu har jag hämtat mitt pass med mitt ettårsvisum. Har träffat ett gamla arbetspolare. Vi förvaltar ett hus åt en förening. Bortsett från att vi alla blir äldre har vi det trevligt. Försöker mer intensivt följa med vad som händer i Thailand och diskuterar med min fru vilka plater vi ska besöka. Hennes bil har genomgått en del stora reparationer och är nästan som ny. Ny automatlåda, omlackering, omklädsel mm.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp