Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Idag är sonen förkyld så blev ingen skola, ligga hemma och kolla på tecknat och då reagerar han inte ens när man pratar med han.
Vid denna tid nästa vecka är man hemma.
Funderar på om jag skall använda poäng och uppgradera maten på mitt flyg, fans ju ingen biz men med economy comfort och uppgraderad mat med vin blir det lite bättre.
Suttit här och glott i 6 veckor nu ju.
Kan man köpa öl eller vin till på finnair förutom till maten, för dom är väl så snåla så det inte ingår?

rtc-snapshot-3382639145706043077.jpeg
Snåla är bara förnamnet. En 33 cl skitöl kostade 5 euro sist.
 
Då var det beställt men något lönsamt i det, nä.
Klarat mig 10 år utan uniform och ingen skillnad, som @Berralund skrev inget som används i daglig bruk på Svenska och Norska båtar.
Mest en grej att hänga i garderoben och ta fram på begravningar typ eller för fb selfies 555555, kommer nog bli nån selfie här med ;)

20191107_045327.jpg
Tror du inte frugan skulle uppskatta den som förspel? De brukar vara svaga för uniformer?
 
Denna månad får jag dubbla löner.
Fast lön från Thailand.
Och nu från Vietnam.
Blir roligt att betala skatt detta året.:beer:
Ja om 2 veckor är det lönehelg igen och då är jag hemma ;)
Får se var det blir denna gången, förra månaden var en positiv överaskning 20k NOK mer än jag räkna med och 30k mer än grund, hoppas på positiv överaskning denna månad med fortsatt några kursdagar som inte är betalda.
Sen är det jul och årsuppgör så kan bli ett bra år.
Så blir det positiv överaskning blir det att fira på Shabu Shi jag har 3 rabattkuponger kvar ;)
 
Ja om 2 veckor är det lönehelg igen och då är jag hemma ;)
Får se var det blir denna gången, förra månaden var en positiv överaskning 20k NOK mer än jag räkna med och 30k mer än grund, hoppas på positiv överaskning denna månad med fortsatt några kursdagar som inte är betalda.
Sen är det jul och årsuppgör så kan bli ett bra år.
Så blir det positiv överaskning blir det att fira på Shabu Shi jag har 3 rabattkuponger kvar ;)
Glöm inte att köpa rakhyvla.
 
Ja om 2 veckor är det lönehelg igen och då är jag hemma ;)
Får se var det blir denna gången, förra månaden var en positiv överaskning 20k NOK mer än jag räkna med och 30k mer än grund, hoppas på positiv överaskning denna månad med fortsatt några kursdagar som inte är betalda.
Sen är det jul och årsuppgör så kan bli ett bra år.
Så blir det positiv överaskning blir det att fira på Shabu Shi jag har 3 rabattkuponger kvar ;)
Ja du, :eek:årsuppgör!
Jag kommer att betala nästan 300 pax nyårsbonus i år...
Kommer inte att finnas mycket kvar för mig. :eek::beer:
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp