Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Alla vill ju vara prinsessor, här är en...

IMG_20200112_084914.jpg
Vad stor hon har blivit, pappa upp i dagen! Verkligen en prinsessa. :)
 
Säljs lite här och där, det är inte så ovanligt med dessa hjälpmedel som du tycks tro.
Idag behöver man inte släpa med sig ifrån Sverige.
När jag flyttade hit var det svårt att få tag på många saker men idag får man tag på det mesta på plats.

Vi har kollat i några apotek men hittills ingen som har rollator i sortimentet.
Vi har tagit natta paus vid Tung Song och tar sista sträckan i morgon så får vi se hur läget är när vi kommer fram.
 
Inte spelar jag Tv spel iallafall.Det är för barn förstår du.
Ok. skall sluta med det då så jag inte retar upp dig, skall börja kolla på TV istället, det är väl manligare, somna på soffan med, att spela online, sammarbeta och lite tankeverksamhet är väl korkat ;)
Skulle bara vet hur mycket omanliga gubbar det finns som sitter och spelar online spel på datorn ;)
 
Lider av matförgiftning... Dum som jag är köpte jag en sunkig macka i en automat utan att se datum (såg på den ovanför som var inne på sista dagen). Tog ett par tuggor och tyckte att det smakade väldigt konstigt när jag fick skölja ner det med dricka, kollade datumet och skulle nog handlat den mackan för en vecka sedan...

Nu är det tömning som gäller... :eek:
 
Lider av matförgiftning... Dum som jag är köpte jag en sunkig macka i en automat utan att se datum (såg på den ovanför som var inne på sista dagen). Tog ett par tuggor och tyckte att det smakade väldigt konstigt när jag fick skölja ner det med dricka, kollade datumet och skulle nog handlat den mackan för en vecka sedan...

Nu är det tömning som gäller... :eek:
Bättre med pizza ;) i 300° överlever inte ett skit.
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp