Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Men i rätt tråd , hittar du dit , eller har du gått vilse ?
Vem startade Corona i denna tråden?

58178DD4-7A84-4899-A88B-14B0F4065A40.png
 
Jaha inte nu igen, men var det verkligen jag så ber jag om ursäkt , men jag fortsätter inte som vissa andra :D
 
Tror nog att det började lite tidigare , men bra att ha Skip att tjafsa med , varsågoda , bryr jag mig? Nej !!

Idag kl 08:12
Nam Falang sa:
Billig och bra semester. Miljövänligt och Corona säker :)
Men visst längtar man, kommer boka så fort vi är välkomna. Om vi nu någonsin blir det igen:rolleyes:
Tycker uppriktigt synd om Krister och Pan Pan som inte får resa till sina hem å familjer.

Like Like Svara
Report
  • Like
Reactions:You, eirkar, ulflan and 3 others
 
Nu börjar det hända saker som i gammal god mpr-anda, nu saknas bara att BTT blandar in barsnack om bargubbar också :laugh_transparent: :laugh_transparent:
 
Jaha inte nu igen, men var det verkligen jag så ber jag om ursäkt , men jag fortsätter inte som vissa andra :D
Tror nog att det började lite tidigare , men bra att ha Skip att tjafsa med , varsågoda , bryr jag mig? Nej !!

Idag kl 08:12

Men visst längtar man, kommer boka så fort vi är välkomna. Om vi nu någonsin blir det igen:rolleyes:
Tycker uppriktigt synd om Krister och Pan Pan som inte får resa till sina hem å familjer.

Like Like Svara
Report
  • Like
Reactions:You, eirkar, ulflan and 3 others
Är inte frågan om det utan att du talar om för en person att dn inte ska prata corona i denna tråd och så sitter du själv och gör det ??
 
Jaha inte nu igen, men var det verkligen jag så ber jag om ursäkt , men jag fortsätter inte som vissa andra :D
Men helt ärligt, ta av dig koftan nu. Du startar, du klagar, sen fortsätter du inte?
Men eftersom du startar vill självklart folk svara och kommentera. Bara för att du inte vill fortsätta Diskussionen efter ditt inlägg betyder inte att andra tycker det är ok att avsluta diskussionen.
 
Men helt ärligt, ta av dig koftan nu. Du startar, du klagar, sen fortsätter du inte?
Men eftersom du startar vill självklart folk svara och kommentera. Bara för att du inte vill fortsätta Diskussionen efter ditt inlägg betyder inte att andra tycker det är ok att avsluta diskussionen.
Har ingen kofta , för varmt nu och äger för övrigt ingen kofta :D
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp