Vad gör ni ThaiSnack:are just nu?

 
Ett lass mellanlagrade kartonger och möbler flyttades in i nya lägenheten i dag.

Just hemkommen från ett besök hos det ortopedföretag, som opererade min frus handled så att hon fick problem. Dagens besök var för att skriva ett invaliditetsintyg. Läkaren hade lagt snittet vinkelrätt mot armen och inte längs med armen. Läkare i BKK och Sverige har sagt att det är riskabelt med sådana snitt. Frågade ägaren till företaget vad hon ansåg. Han svarade att hon lärt sig och brukade själv lägga snitten längs med armen. Förlåt eller någon ursäkt fanns inte. Frugan fick beskedet: Det går inte att operera en gång till för det kan inte bli bättre.

Nu återstår en tidsödande diskussion med försäkringsbolaget. De vill ha in massa uppgifter. Det får bli efter flytten.
 
Hua, vad har hänt?
SmartSelect_20210407-100921_Expressen.jpg
Nordsjön är inte trevligt, förskjuten last i 10m vågor.
Här är en del av ett videoklipp (resten är förlorat på en hårdisk i en rishydda) jag tog från bryggan en gng, 30m vågor sa man den gngn på nyheterna, vi hade en del skador och sprickor i fartyget efteråt.

 
Senast ändrad:
Nordsjön är inte trevligt, förskjuten last i 10m vågor med efterföljande förlust av maskin.
Här är en del av ett videoklipp (resten är förlorat på en hårdisk i en rishydda) jag tog från bryggan en gng, 30m vågor sa man den gngn på nyheterna, vi hade en del skador och sprickor i fartyget efteråt.

Ena containern vi hade på däck som förråd va helt intryckt av en sjö.
 
I onsdags var jag på IMG, aldrig sett så mycket folk

Men det jag sagt tidigare, att jag blir nervös, hade nog sina förklaringar.

Ett antal nya papper skulle fylla i, fick kalla inn gammal mor o åka till IMG för att hon var boss i huset.
Så totalt tog det oss åtta timmar.

Andra blev också drabbade de som inte hade bekräftelse från sin ambassador, Utan var hänvisade till bankuppgifter, och det hade dom, men i år var det nya uppgifter IMG ville ha från banken, så mycket strul var det, en del fick åter komma nästa dag.

Har aldrig sett så mycket folk på IMG förut under tolv år

Har fått reporter om att detta pågått flera veckor
 
 

Liknande trådar

M
Svar
7
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
1
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp