Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Jo smeknamn finns ju iofs många inom familjen.
Dakling för mig, apröv till frugan, sen ling, super ling och little ling men det är mina namn på fru och barn.
Mitt ex från Thai brukade kalla mig mr tingtong efter att hon firade midsommar här för flera år sen med mig och min familj. Av nån anledning så blev det så efter jag filmade henne när hon smakade sin första och troligtvis hennes sista omgång av Abbas dillsill som jag åt med god aptit. Hennes reaktion var snarare allt annat än positivt när hon stoppade den fisken i munnen.
Hon hade även nåt annat smeknamn men det kan jag varken uttala eller stava till så det får vara haha.
Nu menade hon inget illa med det utan bara att jag var galen men på ett skämtsamt vis så efter det blev jag mr tingtong farang. Tyvärr tog det förhållandet slut men hade det inte gjort det så hade jag ju inte träffat nuvarande och det är det bästa som hänt mig.
Men fina och roliga minnen har man av tidigare damer ändå.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.