Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Vad krävs för att se Thailändsk TV i Sverige . kanaler på sat. o it
Jag vill kunna förse min duktiga Thaihouskeeper med möjligheter att kunna se Thai-TV på sitt rum. Jag hoppas någon vill tipsa mig om kanaler, Sattelliter och eller It-sajter och den utrustning som jagmåste anskaffa.
Emille
Jag rekomenderar också thaitv.com som rekomenderas i den gamla tråden min pojkvän använde det under 6månader utan problem och vi hade inte 24 mbit bara 7,2...
www.thaitv.tv om du har ett hyfsat bra bredband så rekommenderar jag den saiten.Vi har kopplat en tv till datorn och min sambo tittar dagligen på thaitv.Alla kanaler finns och man kan välja om man vill titta live eller på video on demand.Det finns en gratislänk men den fungerar inget vidare men det är billigt att abbonera på tjänsten.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.