Vad tar ni med er från Thailand när ni åker hem?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Glimten

Forumveteran
Själv så brukar jag se till att få med mig chili och nudlar om jag har plats i resväskan när lite kläder är inköpt

STD????

Mat o kryddor i mängder varje resa även om jag reser hem själv
Måste ju få till min mat som jag vill ha den ;-)

Kläder,guldsmycken,cigaretter,kryddor bl.a.
Sen tar jag även hem ett glatt humör och många goda minnen.

Jag brukar även köpa med mig några kartonger med orkidéer som finns på flygplatsen, en del ger jag bort och några behåller jag.

Bättre å ta med sig gummi i rätt storlek å skippa ta hem std. Ett aber med dom små gummina här.

Blir mycket kläder, kryddor m.m. minst 5 stora och 2 handbagage på hemresan kommer det bli.

Lao Khao och Yaa Dong :angel:
Nu har jag ju inte rest till Sverige på ett tag, men åker jag dit tar jag med mig saker som släktingar och vänner vill ha. Situationen har blivit omvänd sedan jag flyttade hit, nu handlar det snarare om att få med sig så mycket som möjligt hit istället, mest mat som inte går att få tag på här (eller som är svindyr på Villa Market). :)

Lao Khao och Yaa Dong :angel:
Nu har jag ju inte rest till Sverige på ett tag, men åker jag dit tar jag med mig saker som släktingar och vänner vill ha. Situationen har blivit omvänd sedan jag flyttade hit, nu handlar det snarare om att få med sig så mycket som möjligt hit istället, mest mat som inte går att få tag på här (eller som är svindyr på Villa Market). :)

Lao Khao är gjord av Yadong Lao & sprit... 555555555 Dricker du det bränslet?? Galning! Smakar ju som rena rama raketbränslet med medicinlukt (har kört tankbil med bl a Jet A1 till flygplanen och likheten är slående!)

Jag bad också folk att ta med saker från Sverige, när jag bodde i Thailand... 55555555555

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

T
Svar
51
Visningar
4 K
L

Tillbaka
Topp