Vad tror ni om fortsättningen av VM? Ny omröstning!

Vad tror ni om fortsättningen nu då

  • Tyskland vinner kvarten

    Röster: 0 0.0%
  • Torsk i semifinalen

    Röster: 3 42.9%
  • Torsk i finalen

    Röster: 1 14.3%
  • Stort jubel, dom vinner såklart

    Röster: 3 42.9%

  • Totala väljare
    7
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Berralund

Forumvärd
Forumpersonal
Undrar just hur stort intresset är för ishockey vid denna tiden på året. Solen skiner, träden är nästan gröna och imorgon sjunger Lunds studentsångare in våren än en gång.

Men, nu har hockey-VM startat och Tre Kronor spelar just nu sin första match (mot Norge). Och för ett par minuter sedan tog man ledningen med 1-0 och precis nu kvitterade norrmännen till 1-1.

Vad tror ni om detta VM, hur går det för Tre kornor? Kvartsfinal, semi, final eller rent av seger? Eller får man kvala till nästa VM?

Kom igen med era synpunkter!
 
Varför heter det omröstning? När vi inte röstat om detta innan?
 
hockey-VM är alltid intressant ,men det är lite sent .detär som du säger fint väder o vår Hoppas sweden går långt
 
Norge har kvitterat igen, vad i hela friden händer? Förlora till vilka som helst, men bara inte till Norge (förlåt Peo).
 
Det vore ju roligt om Norge vann (för mig alltså)..

Under den tiden då Bjørn Dæhlie härjade i skidspåren så surnade en kompis till något (OS 94 tror jag det var).
Och då kommer han med ett tvärsäkert påstående.. "Norge kommer ALDRIG att slå Sverige i ishockey!"
Gissa om han skulle få höra det om Norge (mot förmodan) skulle vinna.. ;D

//Peo

PS!
Ni vet väl om att vi har ett ordstäv i Norge: Det viktigaste är inte att vinna, men att slå Svenskarna..!
 
Norge är precis som Finland (och Danmark) i det läget.

Sveriges lag verkar inte vara så bra på pappret så jag gissar på semi. Men det kan nog gå helt åt h-vete detta år.
 
Man måste väl gratulera Norge, nu är ni bättre än oss i hockey också :'(
 
"matteisurin " sa:
Man måste väl gratulera Norge, nu är ni bättre än oss i hockey också :'(

Gratulera, det vete tusan. Men fy fasen vad Tre Kronor spelade uselt igår, jag får säkert ångra att jag röstade på att dom skall komma till semifinal. Det blir väl nedflyttningsserien istället om det inte blir en ordentlig skärpning. Sorgligt att se igår! :'( :'( :'(
 
Vårt svenska lag e ju tyvär lite B-lagsbetonat

Grattis Norge :mad:
 
Dags igen ikväll. Måtte det vara slut på fiaskot nu för Tre Kronors del. Vinner dom inte över Österrike så skall jag inte bry mig om deras vidare öden i detta VM. :(
 
Norge lär ju aldrig vinna hela skiten, men hellre dom än nåt annat lag om nu inte sverige klarar sej.
 
Jag tror inte jag skall kommentera något i denna tråd just nu.. ;D
 
"Per Olav " sa:
Jag tror inte jag skall kommentera något i denna tråd just nu.. ;D

Samma här, men vi ska inte glömma inlägget innan när det börjar närma sej. :) Då plockar vi fram den som en böld dom aldrig ska bli av med.
 
Fasen vad Tre Kronor spelar dåligt. Det är ju rena hönsgården (ursäkta kycklingen). :eek: Rena turen att dom leder, Tack Fasth! :)
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

L
Svar
4
Visningar
2 K
litto-58
L
 
Tillbaka
Topp